Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-10-20, 21:12
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe8
Citat:
Citat:
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Nato hotar att "förstöra Ryssland inom en minut"

Antal inlägg: 2.
Citat:
Det ska Nato ge fullständigt fan i. Ni rör inte Vladimir ert vidunder. HÖR NI DET? NI RÖR HONOM INTE!!!

Vladimir kommer att visa vart skåpet ska stå. Bara att bomba sevärdheter som Eiffeltornet, Big Ben, Kaknästornet, Ströget, Operahuset i Sydney osv. Vi är många som hade gett Vladimir vårt fullständiga stöd i denna fråga.

Jag blir faktiskt ledsen. Varför ska Nato hålla på och blanda sig i? Vladimir är en fin man. Det där med Ukraina är inte Natos ensak, precis som det inte är min ensak när mina grannar bråkar.
Citat:
De tänkte på det långt tidigare. Vladimir agerar inte utan orsak.

Inte av Vladimir inte. Han är en hedersknyffel.

Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk

Nu förstår jag inte alls. Vad var det som var Off Topic i mina inlägg? Jag ansåg att jag höll mig fullständigt on topic.
Hej,

Dina inlägg varnades för 0.03 Trams, så OT är inte problemet.

/Mod

Och vad var det i mina inlägg som var trams?
Hej,

T.ex.
”Ni rör inte Vladimir ert vidunder. HÖR NI DET? NI RÖR HONOM INTE!!!”
”Vladimir är en fin man.”
”Han är en hedersknyffel.”

Om du vill diskutera varningen ytterligare kan du starta en tråd i Klagomål och Kritik.

/Mod

Det är ingen hemlighet att jag älskar Vladimir, Ryssland och det ryska styret och att jag mer än gärna visar det i mina inlägg. Men jag var högst on topic i alla mina inlägg, vilket även farbror barbro medger då han säger att varningen var för "trams" och inte OT. Men han kan inte redogöra för på vilket sätt de är trams. Reglerna säger ingenting om att man inte får skriva positiva inlägg om Vladimir, men det verkar man inte få göra enligt farbror barbro. Det verkar dock gå utmärkt att skriva rena elaka och förtalsaktiga inlägg om Vladimir som att han är en mördare etc. Det är uppenbart att farbror barbro varnar för att han själv inte tycker om Vladimir eller de användare som stödjer honom.

Är farbror barbro verkligen lämplig som moderator när han modererar och varnar efter sina personliga åsikter? Borde han inte avsättas? Min varning var givetvis helt uppåt väggarna, vilket jag tror de flesta förstår.
Citera
2024-10-20, 21:19
Medlem
kraftfoders avatar
Gå vidare.
Jag tycker att det var någonting man kanske gör på fyllan en lördag eller så. (Pratar om dig då, inte moderaten.)
Citera
2024-10-20, 21:19
Medlem
ser rätt tramsigt ut
Citera
2024-10-20, 21:25
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Gå vidare.
Jag tycker att det var någonting man kanske gör på fyllan en lördag eller så. (Pratar om dig då, inte moderaten.)

Varför skulle det vara något man bara gör på fyllan en lördag? Varför är det ok att bara skriva negativa inlägg om Vladimir, men inte positiva?

Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
ser rätt tramsigt ut

På vilket sätt?
Citera
2024-10-20, 21:30
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Varför skulle det vara något man bara gör på fyllan en lördag? Varför är det ok att bara skriva negativa inlägg om Vladimir, men inte positiva?

Positiva?

"Vladimir kommer att visa vart skåpet ska stå. Bara att bomba sevärdheter som Eiffeltornet, Big Ben, Kaknästornet, Ströget, Operahuset i Sydney osv."

Låter inte så positivt i mina öron.
Rent av ganska tramsigt...
Senast redigerad av Stenballe 2024-10-20 kl. 21:33.
Citera
2024-10-20, 21:38
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Det är ingen hemlighet att jag älskar Vladimir, Ryssland och det ryska styret och att jag mer än gärna visar det i mina inlägg. Men jag var högst on topic i alla mina inlägg, vilket även farbror barbro medger då han säger att varningen var för "trams" och inte OT. Men han kan inte redogöra för på vilket sätt de är trams. Reglerna säger ingenting om att man inte får skriva positiva inlägg om Vladimir, men det verkar man inte få göra enligt farbror barbro. Det verkar dock gå utmärkt att skriva rena elaka och förtalsaktiga inlägg om Vladimir som att han är en mördare etc. Det är uppenbart att farbror barbro varnar för att han själv inte tycker om Vladimir eller de användare som stödjer honom.

Är farbror barbro verkligen lämplig som moderator när han modererar och varnar efter sina personliga åsikter? Borde han inte avsättas? Min varning var givetvis helt uppåt väggarna, vilket jag tror de flesta förstår.

Varningar kommer å går , ta de som en man och gå vidare i livet.
Kränkt av varning så är din älskares styre absolut inte för dig.
Fi eller Mp passar din psyket bättre
Citera
2024-10-20, 21:40
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Positiva?

"Vladimir kommer att visa vart skåpet ska stå. Bara att bomba sevärdheter som Eiffeltornet, Big Ben, Kaknästornet, Ströget, Operahuset i Sydney osv."

Låter inte så positivt i mina öron.
Rent av ganska tramsigt...

Ja? Om Nato bombar Ryssland så kan Vladimir bomba Nato och då är följande platser perfekta mål. Förstår inte problemet.
Citera
2024-10-20, 21:41
Medlem
Citat:
På vilket sätt?

Du framstår som antingen förståndshandikappad eller ett troll.
Tramsig, kort sagt.

Ditt överpositiva jiddrande får dig att låta som en 7 åring som skryter om sin pappa. Och eftersom du är 18+ så är du då isfåfall förståndshandikappad.
Eller ett troll.
Citera
2024-10-20, 21:41
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Varningar kommer å går , ta de som en man och gå vidare i livet.
Kränkt av varning så är din älskares styre absolut inte för dig.
Fi eller Mp passar din psyket bättre

Jag tänker inte acceptera godtyckliga och rent av felaktiga varningar från en uppenbar russofob. Jag kräver en ursäkt från farbror barbro.
Citera
2024-10-20, 21:44
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Du framstår som antingen förståndshandikappad eller ett troll.
Tramsig, kort sagt.

Ditt överpositiva jiddrande får dig att låta som en 7 åring som skryter om sin pappa. Och eftersom du är 18+ så är du då isfåfall förståndshandikappad.
Eller ett troll.

På vilket sätt skiljer det sig från alla som skriver övernegativa inlägg om Vladimir? Som att han är en mördare, ger honom öknamn som "Putler", att han är en krigsförbrytare, att han borde ställas inför rätta osv. Mina inlägg är en motvikt till dessa. Vladimir behöver stöd. Han är en människa med känslor, precis som du och jag.
Citera
2024-10-20, 21:46
Medlem
franges avatar
Solklart trams. Ta varningen som en man istället för att sitta här och bögskrika och gråta som en liten tioårig bög.
Citera
2024-10-20, 21:46
Medlem
Citat:
På vilket sätt skiljer det sig från alla som skriver övernegativa inlägg om Vladimir? Som att han är en mördare, ger honom öknamn som "Putler", att han är en krigsförbrytare, att han borde ställas inför rätta osv. Mina inlägg är en motvikt till dessa. Vladimir behöver stöd. Han är en människa med känslor, precis som du och jag.

Nu tramsar du igen. Eller trollar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in