• 1
  • 2
2024-10-21, 00:05
Medlem
Vad äter och dricker folk och hur lever man om man geggar ner hela arslet med avföring bara av ett vanligt toalettbesök?

Sprutar ni ner hela wc och er själva bara av att släppa lite på fisringen till den grad att ni måste börja duscha bort skiten måste ni väl förstå att det är något fundamentalt fel i hur ni lever och vad ni äter?

Hade det varit någon enstaka akademiker med födoämnesallergier som bara åker kontorsstol som enda motion hade jag inte undrat. Men var och varannan toapapperstråd består ju till nära hälften av folk som måste sanera sig med dusch efter att ha skitit.

Vad beror detta på?

Eller hänger även detta ihop med den allmäna feminiseringen?

Håller tjejer på så här också och måste bada när dom bajsat?
Senast redigerad av rotebro-conny 2024-10-21 kl. 00:08.
Citera
2024-10-21, 00:12
Medlem
GimliRedBeards avatar
Kanske dags för bidéns renässans!
Citera
2024-10-21, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GimliRedBeard
Kanske dags för bidéns renässans!

Ja va fan läser man om folks toabesök och rutinerna för att bli ren låter det nästan som om man skulle behöva rulla in en högtryckstvätt på toan.

Är det all chips och läsk som kladdar ner folk tro?

Kanske i kombination med en för passiv livsstil.

Det säger sig ju själv att det inte kan bli några snyggt knådade lagom korvar om man bara ligger ner och häller i sig Coca Cola.
Citera
2024-10-21, 00:24
Medlem
GimliRedBeards avatar
Inte så ofta jag brukar läsa om folks toalettbesök.. Jag kanske har missat något väsentligt
Citera
2024-10-21, 00:31
Medlem
Citat:
Inte så ofta jag brukar läsa om folks toalettbesök.. Jag kanske har missat något väsentligt

Nej det trodde inte jag heller att man skulle behöva göra. Men så fort det dyker upp en toalettbesökrelaterad tråd ramlar det in inlägg från anus-duscharna. Det är våtservetter, duschning och rutiner som mer påminner om en seriös recond av en hel personbil.

Man undrar hur dom här gör om dom måste lägga en kabel på en toa på stan.
Citera
2024-10-21, 00:34
Medlem
GimliRedBeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Nej det trodde inte jag heller att man skulle behöva göra. Men så fort det dyker upp en toalettbesökrelaterad tråd ramlar det in inlägg från anus-duscharna. Det är våtservetter, duschning och rutiner som mer påminner om en seriös recond av en hel personbil.

Portabel högtryckstvätt kanske!?
Citera
2024-10-21, 00:36
Medlem
GimliRedBeards avatar
Nä nu ska jag gå och lägga en kabel... ta en dusch och sen i säng!
Citera
2024-10-21, 00:41
Medlem
Citat:
Portabel högtryckstvätt kanske!?

Ja eller alternativt lite mer fiberberikad kost och motion.

Mängden människor som måste tvätta bort avföring kan omöjligt stå i proportion till det lilla antal som av sjukdomsskäl sprutar ur sig diarrée.

Det är något här som är fel.
Citera
2024-10-21, 00:42
Medlem
Citat:
Nä nu ska jag gå och lägga en kabel... ta en dusch och sen i säng!

Jahaja, du är också en sådan där. Ja, ja lycka till med både bajsningen och rengöringen.
Citera
2024-10-21, 00:45
Medlem
Citat:

De flesta män har röven full av hår. Det är fysiskt omöjligt att få bort bajset genom att smeta runt med lite papper. Våtservetter eller bidé funkar väldigt bra, vad är problemet om människor inte vill gå runt med bajsigt röv?
Citera
2024-10-21, 00:45
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:

Du kanske har undrat över de som går runt med "manbags" även kallade becknarväskor. Somliga kör med små behändiga handlovsväskor men det är för att kunna ha med sig våtservetter. Har man en lite större väska ser man till att alltid ha en flaska varken i den, då kan man skippa våtservetterna och spara in lite pengar. Sedan får man ju såklart duscha av sig ordentligt när man kommer hem.

Tänk även på att Flashbackare ofta inte är som gemene man...
Citera
2024-10-21, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fletchman
De flesta män har röven full av hår. Det är fysiskt omöjligt att få bort bajset genom att smeta runt med lite papper. Våtservetter eller bidé funkar väldigt bra, vad är problemet om människor inte vill gå runt med bajsigt röv?

Grejen är ju att det inte ska bli "smetigt", det är ett funktionsfel, det ska komma ut sammanhängande korvar som lämnar fisringen och söker sig rakt ner i toaletten pga gravitationen och lämnar ett minimalt spår efter sig. Geggar det ner och rinner längs skinkorna är det något som är fel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in