2024-10-21, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Ja, blev lite knas med språket men budskapet gick fram. Arbetade på en flyktingförläggning i unga år som sommarjobb. Det var bokstavligen bajs över hela toaletten. De hade även allrent som schampo alt duschtvål. Stod i duschkopparna gång på gång. Gick inte att förklara utan fick ge upp.

Ja visst är det märkligt att vi förväntas acceptera all denna kulturkrock..
Citera
2024-10-21, 19:38
Medlem
Mycket myter i denna tråd. Om jag käkar så kallad nyttig mat så blir det kletigt. Om jag käkar lite fibrer och mycket fett blir det mycket mer lätthanterligt.

För övrigt så krävde min hustru att jag fixade en bidedusch när jag bytte blandare i handfatet. För hennes skull. Lite små skavanker efter barnafödande gör att hon vill duscha efter att ha bajsat. Så det är inte bara snubbar som vill duscha av sig efter att ha gjort bomelibom.

En del av mina vänner som varit mycket i Thailand har blivit så vana med dusch att de tycker att det är äckligt och ohygieniskt med papper.
Citera
2024-10-21, 19:57
Medlem
generalminiportions avatar
Har en polare som ägnar sig åt den här märkliga aktiviteten. Tror iofs han gör det mer som nån form av ångesthantering/fobi över att inte få ordentligt rent. Men det kanske finns nån aspekt av att han faktiskt inte får ordentligt rent. Han brukar säga det men har alltid tänk att det bara är en ursäkt för att hålla på med ett tvångsmässigt beteende.
Citera
2024-10-21, 20:02
Moderator
ofays avatar
Inte medicin

Medicin och hälsa --> Papperskorgen
/Moderator
Citera
2024-10-23, 23:37
Moderator
Mappings avatar
Håll diskussionen på en rimlig nivå utan trams och OT, annars kommer den att återigen förpassas till papperskorgen.

Papperskorgen --> Hår- och kroppsvård
/Moderator
Citera
2025-01-15, 23:33
Medlem
Jag brukar köra duschslangen efter jag skitit, och det beror främst på att det blir förjävla kladdigt. Min diet består till stora delar av fett och mycket indiskt. Jag är dessutom laktosintolerant, och de sär gräddiga grytorna sätter fart på magen.

Ibland behöver jag till och med skölja av toaletten med duschslangen efter den fått sig en omgång rejäla skitkorvar.
Citera
2025-01-15, 23:57
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Vad äter och dricker folk och hur lever man om man geggar ner hela arslet med avföring bara av ett vanligt toalettbesök?

Sprutar ni ner hela wc och er själva bara av att släppa lite på fisringen till den grad att ni måste börja duscha bort skiten måste ni väl förstå att det är något fundamentalt fel i hur ni lever och vad ni äter?

Hade det varit någon enstaka akademiker med födoämnesallergier som bara åker kontorsstol som enda motion hade jag inte undrat. Men var och varannan toapapperstråd består ju till nära hälften av folk som måste sanera sig med dusch efter att ha skitit.

Vad beror detta på?

Eller hänger även detta ihop med den allmäna feminiseringen?

Håller tjejer på så här också och måste bada när dom bajsat?

Japanerna har toaletter som spolar dem rena i röva med varmvatten. De har t.o.m. toaletter som analyserar skiten för att leta efter sjukdomar. Här i Sverige lägger vi istället pengarna på all världens babbeparasiter.
Citera
2025-01-16, 00:01
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Grejen är ju att det inte ska bli "smetigt", det är ett funktionsfel, det ska komma ut sammanhängande korvar som lämnar fisringen och söker sig rakt ner i toaletten pga gravitationen och lämnar ett minimalt spår efter sig. Geggar det ner och rinner längs skinkorna är det något som är fel.

Skit ska vara någorlunda fast, om man har god maghälsa, men den ska faktiskt inte vara "kladdfri". De ämnen som gör skit "kladdfri" är tydligen inte hälsosamma. Ännu ett bevis på hur fel allt i världen är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in