Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-10-21, 11:30
  #1
Medlem
tomyhockeys avatar
Jag bodde i halmstad och jobbade på biltema lager som lagerarbetare där jobbade både svenskar och invandrare såg många gruppchefer som var invandrare och talade dåligt svenska några från syrien några albaner. På andra städer har jag sett invandrare som jobbar som tandklinik chefer , samhall chefer ikea chefer och tjänar 40k i månaden utan kompetens . Hur fan kommar man i kontakt med såna rekryterare som anställer folk som chefer och badar i pengar utan kompetens. Är det här vanligt eller ovanligt ?
Citera
2024-10-21, 11:45
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Jag bodde i halmstad och jobbade på biltema lager som lagerarbetare där jobbade både svenskar och invandrare såg många gruppchefer som var invandrare och talade dåligt svenska några från syrien några albaner. På andra städer har jag sett invandrare som jobbar som tandklinik chefer , samhall chefer ikea chefer och tjänar 40k i månaden utan kompetens . Hur fan kommar man i kontakt med såna rekryterare som anställer folk som chefer och badar i pengar utan kompetens. Är det här vanligt eller ovanligt ?

Man kan juh ha tidigare arbetserfarenhet eller lämplig utbildning även om man är invandrare med knagglig svenska.sen är juh gruppchef eller gruppledare något som du måste ha utbildning för, det handlar snarare om rätt person på rätt plats med lämpliga ledaregenskaper.

40.000:- i månaden är knappast att bada i pengar.
Citera
2024-10-21, 11:45
  #3
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey