Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 03:24
  #13
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Var med en iranier som var helt lurvig på benen när hon inte vaxade sig. Äkligaste jag varit med om.
Citera
Idag, 04:09
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Så länge de är blonda är det ok.
Instämmer, de blonda brudar jag har avverkat tycktes inte ha speciellt mycket hår på benen ändå och hårstråna var väldigt korta och tunna så de märktes knappt.
Citera
Idag, 06:22
  #15
Medlem
hårlöst från ögonfransarna
Citera
Idag, 07:48
  #16
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Jag skulle verkligen vilja vara ihop med en tjej som inte rakar benen. Gärna att hon har en del hår mellan benen också. Kåt och naturlig ska det va!!!
Citera
Idag, 07:51
  #17
Medlem
CC75s avatar
Det skulle inte vara en total dealbreaker men jag föredrar rakade ben. Det för att det handlar om hur man tar hand om sig själv och sin kropp. Det säger en del om personen i sig. Likväl som jag tar hand om mig själv och min kropp. Rakade ben är dessutom feminint och jag gillar femininet.

// CC
Citera
Idag, 08:03
  #18
Medlem
Svavelbryggas avatar
Lugnt med hår på benen. Och på fittan. Och i armhålorna.
Citera
Idag, 08:05
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
Så är det.

Du kan heller inte förvänta dig, eller ställa krav, på att en tjej skall vara helrakad om du inte själv är det.

Vad är det för dumheter? Klart som fan du kan, män och kvinnor är olika.
Citera
Idag, 08:24
  #20
Medlem
Ghastens avatar
Ben och under armarna är ett måste. Vidrigt med feminister som inte gör det.
Citera
Idag, 10:06
  #21
Medlem
Nu har jag inte ställts inför valet.

Men känner spontant att man är rätt dum i hela huvudet om man dissar en kvinna man.i.övrigt trivs fint med för en sån bagatellartad grej
Citera
Idag, 10:30
  #22
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Ben och under armarna är ett måste. Vidrigt med feminister som inte gör det.

Egentligen inte hela världen kan jag tycka. Enda gången jag egentligen blivit lite halväcklad av kvinnlig hårväxt var när jag hade sex med en kvinna som inte hade tagit bort hårstråna som växte i vårtgårdarna. Och naturligtvis fick jag ett typ fyra cm. långt hårstrå i munnen när jag var där och nafsade.
Citera
Idag, 10:55
  #23
Medlem
Mjälls avatar
Folk som tror att tjejer måste raka benen skall sättas i arbetsläger med en Mohammed som förman
Citera
Idag, 11:12
  #24
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Skulle du kunna vara tillsammans med en tjej som inte rakar benen?
Självklart, ser man en sådan sak som en anledning till att inte inleda ett förhållande har man ju någon typ av fel. Det måste ju vara ett mindre helvete att gå genom livet med den typen av mentala svaghet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in