Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Igår, 22:49
  #1
Medlem
Skulle du kunna vara tillsammans med en tjej som inte rakar benen? Och ha sex med henne? Motivera varför eller varför inte. Själv skulle aldrig kunna tänka mig det. Finns inget mer avtändande än fjuniga ben. Det skall vara mjuka, slätrakade lena ben. Finns inget härligare än att kyssa och smeka en tjejs mjuka, lena tjejiga ben.
Diskussionsunderlag:
Hur ser du på tjejer som inte rakar benen? Motivera varför eller varför inte du kan tänka dig att vara tillsammans med en sådan tjej.
Citera
Igår, 22:51
  #2
Medlem
Crabbofixs avatar
nej tjejer måste raka benen precis som jag gör
Citera
Igår, 22:53
  #3
Medlem
Jag är en viking. Lite hår på benen ska man ha för att inte frysa och vill hon raka sig får hon väl göra det.

Kunde inte bry mig mindre om kroppsbehåring och stör man sig kan man be henne ha sexiga stay ups när det ska knullas
Citera
Igår, 23:08
  #4
Medlem
Så länge det är gratis, få dom se ut som dom vill, och håriga ben är inga bekymmer för mig
Citera
Igår, 23:17
  #5
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Hur ser du på tjejer som inte rakar benen? Motivera varför

Så länge de är blonda är det ok.
Citera
Igår, 23:23
  #6
Medlem
Betalar dom, kan jag tänka ta två på en gång, två håriga då alltså
Citera
Igår, 23:30
  #7
Medlem
Airwave92s avatar
Aldrig nånsin
Citera
Igår, 23:32
  #8
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
nej tjejer måste raka benen precis som jag gör


Så är det.

Du kan heller inte förvänta dig, eller ställa krav, på att en tjej skall vara helrakad om du inte själv är det.
Citera
Igår, 23:41
  #9
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Skulle du kunna vara tillsammans med en tjej som inte rakar benen? Och ha sex med henne? Motivera varför eller varför inte. Själv skulle aldrig kunna tänka mig det. Finns inget mer avtändande än fjuniga ben. Det skall vara mjuka, slätrakade lena ben. Finns inget härligare än att kyssa och smeka en tjejs mjuka, lena tjejiga ben.
Diskussionsunderlag:
Hur ser du på tjejer som inte rakar benen? Motivera varför eller varför inte du kan tänka dig att vara tillsammans med en sådan tjej.

Absolut.
Det är inga konstigheter enligt mig. Vi har hår och vissa tar bort det, andra inte. För mig gör det ingen skillnad. Jag har kanske inte mycket till benfetish ifs. Men mig rör det inte i ryggen.
Citera
Igår, 23:42
  #10
Medlem
Stenballes avatar
Nu rakar ju frun benen ganska regelbundet, men hon får vad hon vill ha även om det hunnit växa ut en del.
Citera
Igår, 23:53
  #11
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Skulle du kunna vara tillsammans med en tjej som inte rakar benen? Och ha sex med henne? Motivera varför eller varför inte. Själv skulle aldrig kunna tänka mig det. Finns inget mer avtändande än fjuniga ben. Det skall vara mjuka, slätrakade lena ben. Finns inget härligare än att kyssa och smeka en tjejs mjuka, lena tjejiga ben.
Diskussionsunderlag:
Hur ser du på tjejer som inte rakar benen? Motivera varför eller varför inte du kan tänka dig att vara tillsammans med en sådan tjej.

Det kommer långt ner på prio. Att min fru fortsätter har en jäkligt fin rumpa trots att vi börjar bli äldre får jag nog vara ganska nöjd med. Jag vet inte om hon rakar benen, antar att hon kanske gör det, men inget jag tänker på.
Citera
Idag, 00:52
  #12
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Skulle du kunna vara tillsammans med en tjej som inte rakar benen? Och ha sex med henne? Motivera varför eller varför inte. Själv skulle aldrig kunna tänka mig det. Finns inget mer avtändande än fjuniga ben. Det skall vara mjuka, slätrakade lena ben. Finns inget härligare än att kyssa och smeka en tjejs mjuka, lena tjejiga ben.
Diskussionsunderlag:
Hur ser du på tjejer som inte rakar benen? Motivera varför eller varför inte du kan tänka dig att vara tillsammans med en sådan tjej.
Eftersom jag inte är 14 och intresserad av "tjejer" är det en icke-fråga.
De flesta av oss vuxna som dejtar en kvinna bryt sig inte särskilt mycket om hennes yttre egenskaper. Håriga ben är det minsta bekymret, sträva ben framför en sträv personlighet alla dagar i veckan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in