Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Idag, 11:57
  #1
Medlem
Han funderat på en sak och kände att jag ville vara lite uppmuntrande.
Ni snubbar som tror att ni är för fula för att inleda en relation med en snygg brud. Bara släpp det.
Har ni sett hur vissa killar ser ut som är ihop med de snyggaste kvinnorna? Det finns så många kändisexempel.
Det är ofta man ser någon som man tänker är typ en 9a och sedan när man får reda på vem de är tillsammans med märker man att det är en 3a.
Många kvinnor bryr sig inte alls. De rent av vill ha barn som ser ut som E.T.

Vad tänker du själv?
Citera
Idag, 12:08
  #2
Medlem
kalkryggars avatar
Hur man än ser ut så ska man göra vad man kan för att se så bra ut som man kan. På det ska man ha inställningen att man ser bra ut eftersom det leder ju inte till något bra att inte ha den inställningen.

Har man inställningen att man är ful så kommer man agera därefter och inte få snygga brudar under täcket. Har man inställningen att man ser bra ut och agerar därefter så kommer man ha en å annan snygg brud under täcket.

Så enkelt är det.
Citera
Idag, 12:14
  #3
Medlem
Av någon märklig anledning så är alla fula gamla gubbar som är tillsammans med unga fotomodeller väldigt rika.
Citera
Idag, 12:20
  #4
Medlem
zombie-nations avatar
Det är med att man kan vara snygg på en skala, gäller ansiktsbild och stillbild. Inget hur kroppen ser ut, hur man ler, hur man rör sig. Kan ni inte sluta med det här tramset?
Citera
Idag, 12:21
  #5
Moderator
pbos avatar
Uppåt 80% av männen duger inte om heterosexuella kvinnor går på utseendet. Det är ju fakta så varför ska det ständigt förnekas? Dessa kan ju förstås duga ändå om en kvinna väljer partner efter andra kriterier än utseendet. Men för det första har dejtade blivit alltmer utseendefixerad och för det andra så får ju alla dessa män inte känna sig åtrådda oavsett.

Sedan ska man minnas att manlig attraktivitet inte är samma sak som bildskönhet. Grovhugget utseende är kanske inte vackert men går hem.

Världen ändrar sig inte bara för att man inte vill att den ska vara på ett visst sätt.
Citera
Idag, 12:23
  #6
Medlem
DaddyCool64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyckertca150st
Han funderat på en sak och kände att jag ville vara lite uppmuntrande.
Ni snubbar som tror att ni är för fula för att inleda en relation med en snygg brud. Bara släpp det.
Har ni sett hur vissa killar ser ut som är ihop med de snyggaste kvinnorna? Det finns så många kändisexempel.
Det är ofta man ser någon som man tänker är typ en 9a och sedan när man får reda på vem de är tillsammans med märker man att det är en 3a.
Många kvinnor bryr sig inte alls. De rent av vill ha barn som ser ut som E.T.

Vad tänker du själv?

Så du skulle inte ha några problem att fixa en kille som är ful som stryk, är överviktig med diabetes och sjukdomar runt hörnet och som inte har stora tillgångar eller nånting som väger upp för hans fulhet?

Fula/feta rika kändisar köper jag inte. Det är enkelt att köpa till sig en vacker kvinna till att ingå i ett förhållande om man har makt och pengar.

Är man average som man så kommer man dock långt med självförtroende.
__________________
Senast redigerad av DaddyCool64 Idag kl. 12:27.
Citera
Idag, 12:23
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Hur man än ser ut så ska man göra vad man kan för att se så bra ut som man kan. På det ska man ha inställningen att man ser bra ut eftersom det leder ju inte till något bra att inte ha den inställningen.

Har man inställningen att man är ful så kommer man agera därefter och inte få snygga brudar under täcket. Har man inställningen att man ser bra ut och agerar därefter så kommer man ha en å annan snygg brud under täcket.

Så enkelt är det.

Va, du komplicerar saker.
Var ful och kör bara. Ju mindre du bryr dig om ditt utseeńde desto bättre kommer det gå. Tro mig.
Många kvinnor rent av föredrar snubbar som ser ut såhär. De kan känna sig snygga i jämförelse.
https://robocop.fandom.com/wiki/Emil...Toxic_Emil.jpg
Kolla själv. Fundera ut några av de snyggaste kändiskvinnorna du kan komma på. Kolla hur männen ser ut.
Citera
Idag, 12:24
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Så du skulle inte ha några problem att fixa en kille som är ful som stryk, är överviktig med diabetes och sjukdomar runt hörnet och som inte har stora tillgångar eller nånting som väger upp för hans fulhet?

Jag är man och straight.
Det jag säger är att kvinnor inte bryr sig det minsta. Män däremot bryr sig mycket om utseende.
Citera
Idag, 12:25
  #9
Medlem
Om ni inte tror mig kan jag börja lägga upp exempel.
Vi kan väl börja med ett.
Komikern David Spade.
Det finns bbetydligt mer uppenbara som stöder mitt påstående.
Citera
Idag, 12:27
  #10
Medlem
bomhulls avatar
Fula män som har snygga kvinnor är oftast rika
Citera
Idag, 12:29
  #11
Medlem
DaddyCool64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyckertca150st
Jag är man och straight.
Det jag säger är att kvinnor inte bryr sig det minsta. Män däremot bryr sig mycket om utseende.

Det är intressant att du som straight man vet exakt hur kvinner tycker, tänker och kan föra deras talan.
Citera
Idag, 12:30
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Det är med att man kan vara snygg på en skala, gäller ansiktsbild och stillbild. Inget hur kroppen ser ut, hur man ler, hur man rör sig. Kan ni inte sluta med det här tramset?

Visst spelar det in vad man har för mimik, rörelsemönster osv. men trots det finns det klart skillnader.
H.Klum är klart snyggare än (insert någon).
Skulle gå så långt som att säga att många kvinnor inte bryr sig om det du nämnde heller.
Hela den fysiska biten är totalt irrelevant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in