Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-10-24, 01:25
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
I min tråd var det ingen moderator som drog tillbaka någonting.
"...Har personligen inte gått igenom exakt alla trådar, men det verkar som att det är gånger som moderatorer (eller admin) dragit tillbaka ett beslut eller liknande..."

FTFY
Citera
2024-10-31, 23:50
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Nu är det förvisso några år sedan jag var moderator, men jag var ändå en sådan i 12-13 år så jag skriver utifrån det. Jag har ändrat både varningar och raderade inlägg efter att förklarande information inkommit. Och jag vet att både varningar, låsningar/papperskorgningar och moderering i allmänhet - i vart fall då - diskuterades mycket högljutt i moderatorernas egna forum. Jag kan inte tänka mig att det är annorlunda idag.

Däremot förs den diskussionen förstås aldrig publikt och det är då lätt att tro att sådant inte sker, men det gör den. Jag förstår att det här bara är värt något för de som tror på mitt ord, men så är det.

Mina fem cent...
Citera
2024-11-01, 09:23
Medlem
SvenHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Nu är det förvisso några år sedan jag var moderator, men jag var ändå en sådan i 12-13 år så jag skriver utifrån det. Jag har ändrat både varningar och raderade inlägg efter att förklarande information inkommit. Och jag vet att både varningar, låsningar/papperskorgningar och moderering i allmänhet - i vart fall då - diskuterades mycket högljutt i moderatorernas egna forum. Jag kan inte tänka mig att det är annorlunda idag.

Däremot förs den diskussionen förstås aldrig publikt och det är då lätt att tro att sådant inte sker, men det gör den. Jag förstår att det här bara är värt något för de som tror på mitt ord, men så är det.

Mina fem cent...
Jag kan intyga att det hänt ett flertal gånger för mig.
Citera
2024-11-01, 12:48
Moderator
oilslicks avatar
Personligen så har jag inga problem att dra tillbaka varningar och återställa inlägg om vederbörande hör av sig och förklarar sig, det kan ju vara så att jag har missat något eller misstolkat.
Knepet är att hålla en god ton, ett PM fyllt med invektiv och känslosås kommer troligtvis ignoreras.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in