2024-10-23, 03:14
Medlem
bollspelares avatar
Pedo Hunting Swe är en grupp av äckel som begår brott. Pedo Hunting Swe, tom hardcore kallar dom sig. Fucking jävla brottslingar.
Nu till frågan, vore det brottförebyggande att kastrera pedohunters som begår brott? Vad anser ni?
Citera
2024-10-23, 05:58
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollspelare
Pedo Hunting Swe är en grupp av äckel som begår brott. Pedo Hunting Swe, tom hardcore kallar dom sig. Fucking jävla brottslingar.
Nu till frågan, vore det brottförebyggande att kastrera pedohunters som begår brott? Vad anser ni?

Eftersom man kan misshandla pedofiler lika bra utan kuk som med kuk så förstår jag inte hur det skulle vara brottsförebyggande.

Att skära av en pedofils kuk är däremot brottsförebyggande eftersom då kan de inte våldta ett barn med sin kuk.
Citera
2024-10-23, 07:43
Medlem
Grov misshandel är ett brott och är motsatsen till brottsförebyggande.

Kanske om man skär kuken av pedofiler som vill skära kuken av Pedo Hunters.
Citera
2024-10-23, 09:17
Medlem
bollspelares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Grov misshandel är ett brott och är motsatsen till brottsförebyggande.

Kanske om man skär kuken av pedofiler som vill skära kuken av Pedo Hunters.
Nu är det morgon i Sverige och jag vill att SD motionerar om detta i riksdagen, dvs att kirurgiskt skära av bollarna och sänka testosteronnivåerna i brottsförebyggande syfte mot våld.

Grov misshandel är inte brottsligt när vi anser att det är lagligt.

Jag tycker att Sverige ska skära, stoppa upp dem och ställa ut dem på moderna museet.
Där gör dom bättre nytta för BRÅs statistik istället för mellan benen på ynkryggarna.

Projicera inte din sjuka läggning på andra ziggehej. Åk ifrån Sverige om det inte passar.
Citera
2024-10-23, 18:05
Citat:

Vore rimligare att kastrera pedofilerna. De är ju de som skadar oskyldiga!
Citera
2024-10-23, 18:31
Medlem
Citat:
Nu är det morgon i Sverige och jag vill att SD motionerar om detta i riksdagen, dvs att kirurgiskt skära av bollarna och sänka testosteronnivåerna i brottsförebyggande syfte mot våld.

Grov misshandel är inte brottsligt när vi anser att det är lagligt.

Jag tycker att Sverige ska skära, stoppa upp dem och ställa ut dem på moderna museet.
Där gör dom bättre nytta för BRÅs statistik istället för mellan benen på ynkryggarna.

Projicera inte din sjuka läggning på andra ziggehej. Åk ifrån Sverige om det inte passar.
Du har en poäng att lagen utgår från folket och att vad som helst under rätt förutsättningar inte är brottsligt.

Men nu anser varken SD eller väljarna att kulorna ska skäras av på diverse individer du anser vara brottslingar, därför är en sådan åtgärd brottslig och motsatsen till brottsförebyggande.

Och visst, du får anse att alla som inte håller med dig till 100% om din slakt och tortyr har en "sjuk läggning".

Ha en bra kväll, och glöm inte ta din medicin.
Citera
2024-10-23, 20:13
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:

Kort svar. Ja!
Citera
2025-01-29, 21:43
Medlem
Skojnastarens avatar
Citat:
Att kalla de som misshandlar pedofiler äckliga hellre än att kalla pedofiler äckliga är fan äckligt. PHS är en organisation som kämpar mot ett problem som varken staten eller polisen tar tag i. Bra ifall pedofiler blir rädda att ta kontakt med underåldriga när det finns risk att de blir misshandlade.
Citera
2025-01-29, 22:50
Medlem
polseks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojnastaren
Att kalla de som misshandlar pedofiler äckliga hellre än att kalla pedofiler äckliga är fan äckligt. PHS är en organisation som kämpar mot ett problem som varken staten eller polisen tar tag i. Bra ifall pedofiler blir rädda att ta kontakt med underåldriga när det finns risk att de blir misshandlade.

Och jag ska känna förtroende för att en flock våldsbenägna nollor spöar på riktiga pedofiler och inte bara, möjligen, tycker det är kul att spöa ensamma personer som inte kan försvara sig?
Jag noterar ju att det här pedofilanklagandet är det enda som skiljer dessa grupper från valfritt gäng förnedringsrånande blattar.
Varför spöar man inte becknare i orten? Varför använder man inte lexbase och spöar nån dömd för grovt vapenbrott och mordförsök?

Varför vill man bedriva sin verksamhet anonymt eller vara maskerad? Om man spöar pedofiler borde man väl stå för det så att man kan hyllas? Nä just nä, man vågar varken ta risken att förlora slagsmålet eller stå för vad man gjort.
Lite som att man i förbigående verkar råka få med sig värdesaker och sånt. Som det kan gå när man kämpar för det goda.

Jag tycker att de som döms för sånt här ska få avtjäna sina straff på en av våra anstalter för sexualförbrytare, så kan de skryta inför en lämplig publik.

Att ingen gillar pedofiler är en självklarhet. Ungefär som att man ska vara källkritisk när kriminellt slödder gapar om att ett brottsoffer gjort något för att förtjäna att bli sönderslagen. Skjut packet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in