Citat:
Ursprungligen postat av
Skojnastaren
Att kalla de som misshandlar pedofiler äckliga hellre än att kalla pedofiler äckliga är fan äckligt. PHS är en organisation som kämpar mot ett problem som varken staten eller polisen tar tag i. Bra ifall pedofiler blir rädda att ta kontakt med underåldriga när det finns risk att de blir misshandlade.
Och jag ska känna förtroende för att en flock våldsbenägna nollor spöar på riktiga pedofiler och inte bara, möjligen, tycker det är kul att spöa ensamma personer som inte kan försvara sig?
Jag noterar ju att det här pedofilanklagandet är det enda som skiljer dessa grupper från valfritt gäng förnedringsrånande blattar.
Varför spöar man inte becknare i orten? Varför använder man inte lexbase och spöar nån dömd för grovt vapenbrott och mordförsök?
Varför vill man bedriva sin verksamhet anonymt eller vara maskerad? Om man spöar pedofiler borde man väl stå för det så att man kan hyllas? Nä just nä, man vågar varken ta risken att förlora slagsmålet eller stå för vad man gjort.
Lite som att man i förbigående verkar råka få med sig värdesaker och sånt. Som det kan gå när man kämpar för det goda.
Jag tycker att de som döms för sånt här ska få avtjäna sina straff på en av våra anstalter för sexualförbrytare, så kan de skryta inför en lämplig publik.
Att ingen gillar pedofiler är en självklarhet. Ungefär som att man ska vara källkritisk när kriminellt slödder gapar om att ett brottsoffer gjort något för att förtjäna att bli sönderslagen. Skjut packet.