Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-10-24, 20:58
Vad är det med killar som envisas med att gå i t-shirt nu när det är höst inte är varmt ute längre? Är ju uppenbart att de bara gör det av en anledning, nämligen att få oss impade av deras muskler. Men vi BRYR OSS INTE. Fatta det någon jävla gång.

Att diskutera: Varför tror killar att vi tjejer ska bli kåta på/imponerade av deras muskler hela tiden?
Citera
2024-10-24, 21:04
Medlem
Undrar mer varför folk går i täckjacka och mössa nu när det är 15 grader i skuggan och solsken.
Citera
2024-10-24, 21:06
Avstängd
Manginazs avatar
Jag var ute och grejade på tomten idag, 10-12 grader, shorts och t-shirt, det var najs! Krama ut det sista ur sommaren!
Citera
2024-10-24, 21:07
Avstängd
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksattsak
Vad är det med killar som envisas med att gå i t-shirt nu när det är höst inte är varmt ute längre? Är ju uppenbart att de bara gör det av en anledning, nämligen att få oss impade av deras muskler. Men vi BRYR OSS INTE. Fatta det någon jävla gång.

Att diskutera: Varför tror killar att vi tjejer ska bli kåta på/imponerade av deras muskler hela tiden?

Tror du verkligen att dom vill imponera på dig? Verkar som du blir negativt triggad av den manliga kroppen mest?
Citera
2024-10-24, 21:08
Medlem
Känns som en jävligt svag trådstart som försöker rädda sig med "att diskutera". Du vill bara klaga. Gör det någon annanstans. Tror knappast några killar (över 15 år alltså) bryr sig om vad andra tycker om huruvida de går i t-shirt när andra har jacka. Vissa fryser lätt, vissa är varma av sig. Vissa dagar i oktober ÄR varma. Inget konstigt att man tar av sig. Jag svettades nästan idag och då hade jag bara t-shirt, skjorta (öppen) och jacka. Hade lätt kunnat ta av allt utom t-shirten men orkade inte kånka på det.

Har du interna problem, gå till terapeut och prata av dig.
Citera
2024-10-24, 21:09
Medlem
Citat:

Ingen tror det, alla killar vet att normen av alla tjejer tänder på vältränade kroppar.
Citera
2024-10-24, 21:13
Avstängd
Citat:

Människor som har vuxit upp i Sverige, varit ute sedan barndom har fått något som heter brunt fett, som är mycket mer effektivt än vitt fett. Dvs jag fryser inte ens i -10 om jag rör på mig, allt som oftast förstår inte tjejer eller veka killar detta. De behöver en halsduk, 5 lager kläder och mössa.

Testa att skaffa muskler + fett kommer du fatta hur skönt det är att jobba i kallt väder.
Citera
2024-10-24, 21:25
Medlem
sommarlovs avatar
Det är skitvarmt för årstiden!
Fryser gör bara kvinnor och äldre.
Citera
2024-10-24, 21:25
Medlem
Jordgubbes avatar
Hur långt de har till värmen (tex hem, eller nåt färdmedel) lär nog spela in. De har alltså små marginaler.
Citera
2024-10-24, 21:27
Medlem
Det är ju för fan jättevarmt ute för nästan vara november... Jag svettas i tjocktröja mitt på dagen (kanske är fel på mig men )
Citera
2024-10-24, 21:28
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Undrar mer varför folk går i täckjacka och mössa nu när det är 15 grader i skuggan och solsken.
Håller med. Jag gick i T-shirt ute senast idag...
Senast redigerad av Karman 2024-10-24 kl. 21:46.
Citera
2024-10-24, 21:31
Medlem
Som det är nu med 12 grader, det är bara 5 grader kallare än sommaren. Ser många som har kortbyxor än.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in