Citat:
Ursprungligen postat av
bellusorca
Ge mig lite detaljer då. Vad hände? Vad hade h*n för symtom?
Det första aha-symptomet var att personen smög runt i trädgården som en ninja, dvs hukade och smög. När jag kom dit, attackerade personen genom att springa full fart 30 meter och sedan försöka hockey-tackla mig. Jag var beredd för jag hade ju uppfattat personen som skum under några veckor och hann hoppa undan. Jag var förberedd och anade mig till att något sådant skulle kunna hända.
Symptom som stirrig, provokativ, labil och verkade leva i en egen värld, dvs ha en egen tolkning av vad som händer i omvärlden runt personen.
Någon tid innan detta hade personen börjat låta som en fågel, jag sade till denna att hålla käften, då fick denna ett vredesutbrott och slog mig i huvudet med ett knytnävslag så jag for i golvet. Sedan lyfte han upp mig i luften med två armar och slängde in mig med huvudet före i en dörr så dörren flög upp och jag flög ut på andra sidan och in i en trapp. Sedan tog han tag i huvudet på mig och knäade mig fyra gånger över munnen så samtliga tänder i över och underkäken lossnade.
Som tur var växte tänderna fast men det trodde tandläkaren först att dom inte skulle göra, det var stor förvåning från tandläkaren sida. Jag har än i dag en tand i högerkäken som sitter intryckt en bit i käken.