Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-27, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
Lite konstigt nd att de hngde vid det vanliga godiset. Lite som en dildo hngde granne med eltandborstar i affren. Skulle man inte haja till nd.

S r det ju p apotek.
Citera
2024-10-27, 10:28
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
Lite konstigt nd att de hngde vid det vanliga godiset. Lite som en dildo hngde granne med eltandborstar i affren. Skulle man inte haja till nd.

Var passar godisfittor och brst bttre n p godisavdelningen?

Citat:
P inkpslistan str bde chokladgon och gel som liknar hjrnsubstans.

Godishjrnsubstans letade man efter och chockas av fittklubbor.
Citera
2024-10-27, 10:37
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Varfr skulle du sannolikt inte handla ngot?

Godiset r ju bara en liten del av sortimentet, speciellt knsgodiset.

I vrigt har dom ju en hel del helt vanliga mrkesprodukter men med skillnaden att det r mycket billigare n i andra affrer.

I min vrld r tex Yes diskmedel samma produkt oavsett var jag kper den men fr andra kanske den blir s wt-kontaminerad av att ha kpts p Dollarstore att den inte fungerar lika bra, annars borde vl kanske 30-40% lgre pris vara tilltalande fr alla.

Bra pris p vissa bilvrdsprodukter, fiske, husdjursgrejer osv har dom ocks.

Nu r ju huvtrja ocks wt men man kan kanske kan ha ngon annan form av maskering om man som icke wt vill g in och dra nytta av lgre priser men inte riskera sitt personliga varumrke genom att synas vid in och ut passage. P hsten r det ju mrkt tidigt och ker man bil kan man ju parkera vid en annan butik. Ofta ligger deras butiker i omrden dr det ven finns icke-wt butiker s kan man st dr och smyga ver till DS.

Jag har tnkt att de kanske mest har jox, som pynt, plojgrejer med mera, men jag har som sagt inte varit i deras butiker. Men om de har mer praktiska saker (som Yes), s kan de ju vara vrt att kolla in. Butiken jag nmnde ligger nra andra lgprisbutiker jag brukar handla i, som Jula och oB, s jag r inte alls negativ till att handla i lgprisbutiker, tvrtom r det alltid dr jag kollar in frst (och ven stndigt letar efter extrapriser p ntet). Det r drfr jag dagarna i nda kan ta vilt, skaldjur, fina frukter och ostar med mera trots blygsamma inkomster, eftersom jag nstan enbart handlar mat p extrapris. Vad folk tycker r WT bryr jag mig inte om.

Det var dessutom ett tag sedan jag handlade p oB, jag tycker de har tacklat av p sistone, med ett smre utbud och priser som faktiskt r hgre n i en del livsmedelsbutiker.
Citera
2024-10-27, 10:46
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
roligast r ju att kvinnan det handlar om sjlv slt sig som ett sexuellt objekt. fr att senare sen moralisera om en godisklubba.

sicken jvla unicorn.

Det andra alternativet r att hon r en psy-op fr att frnjuda den typen av godis. Kulturarbetare, skert kontakter med mediaeliten, kanske sg av rtt personer i sin ungdom och s vidare, och anvnds nu i PR kampanj fr att f Dollarstore att rtta sig i ledet.
Citera
2024-10-27, 10:58
Medlem
Hur skulle du sjlv reagera om du sg godis som ser ut som sex provcerande objekt? Tnk efter sjlv. Vi har blivit ett sjukt samhlle.
Citera
2024-10-27, 11:13
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rundcrantz
r mest chockad ver reaktionerna p flashback.

Om det sljs kuk- och fittklubbor p Pride, ja d gr folk p flashback bananer ("Israel-wef-kalergi-5g-sionisterna frsker grooma vra barn och f dom byta kn och bli bgar fre 2 rs lder")

Men i det hr fallet tycks konsensus i trden vara att fittklubbor bland barngodiset r helt normalt?

Ur led r tiden.

Jo, det r festligt och belyser nyo att de flesta trdar i stor mn bara handlar om att gnlla. Den strsta underhllningen r de som kallar kvinnan feminist nr det snarare r tvrtom; iden att frfasa sig ver sdant hr r snarare betydligt mer konservativt.

Moraliskt r det sklart knligt att placera uppenbara vuxen artiklar bland saker dit barn gr kan man tycka. Detta helt oavsett kvinnans tidigare yrke eller vad det nu kan vara.
Citera
2024-10-27, 11:13
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Vad r Dollarstore fr ngot? Vilka handlar dr?
Fattiga, enkla mnniskor. Sna som inte har konto p Flashback.
Citera
2024-10-27, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool
uppenbarligen bra frlder, till och med dottern visste att det var olmpligt.

Lmpligare med hjrnsubstans, blod och grejer fr barn n knsorgan som varenda frisk mnniska har?
Citera
2024-10-27, 11:14
Medlem
ena sidan kper jag hennes tanke om att snt kanske bttre hr hemma i sexbutiker. andra sidan var de dr fr att inhandla "hjrnsubstans" s hur kan man d bli upprrd ver ngot som liknar vra naturliga knsorgan?
En sprngd skalle tycks vara okej men inte ngot som dom sjlva har och ser varje dag?
Citera
2024-10-27, 11:17
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rundcrantz
r mest chockad ver reaktionerna p flashback.

Om det sljs kuk- och fittklubbor p Pride, ja d gr folk p flashback bananer ("Israel-wef-kalergi-5g-sionisterna frsker grooma vra barn och f dom byta kn och bli bgar fre 2 rs lder")

Men i det hr fallet tycks konsensus i trden vara att fittklubbor bland barngodiset r helt normalt?

Ur led r tiden.

Var fittklubborna placerade bland typiskt barngodis, framgr det p ngon bild?
Citera
2024-10-27, 11:25
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Fattiga, enkla mnniskor. Sna som inte har konto p Flashback.
Skulle snarare sga att Flashbacks huvudpublik hnger p dollarstore
Citera
2024-10-27, 11:33
Medlem
Jag tycker hela grejen r rtt tacky. Vem kper sdana liksom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in