2024-11-15, 13:31
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenblack
Han behöver en bra advokat, för att ta sig ur detta.

Någon har hans lösenord för att någon sitter o raderar kommentarer ifrån hans facebook har jag sett precis..på både T & G..
Citera
2024-11-15, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Någon har hans lösenord för att någon sitter o raderar kommentarer ifrån hans facebook har jag sett precis..på både T & G..

jasså?
Citera
2024-11-15, 14:19
Medlem
Citat:

Kan vara att någon har anmält inlägg/kommentarer till facebook och att facebook har plockat bort det. Mest troligt så är det så.
Citera
2024-11-15, 14:51
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delvich
Kan vara att någon har anmält inlägg/kommentarer till facebook och att facebook har plockat bort det. Mest troligt så är det så.

Men bilderna dom kommenterat på är borta ?
Citera
2024-11-15, 14:54
Medlem
Citat:
Men bilderna dom kommenterat på är borta ?

kan ju vara så att hela bilden då är anmäld helt enkelt.
Citera
2024-11-15, 15:01
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
kan ju vara så att hela bilden då är anmäld helt enkelt.

Ja säkert
Citera
2024-11-15, 15:10
Medlem
Citat:
Ja säkert

annars sitter d väl nån person där bakom en skärm o har fullt upp för jag gissar på att det dyker in ett x antal kommentarer då dom inte verkar va spec omtyckta längre.
Citera
2024-11-15, 17:29
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
annars sitter d väl nån person där bakom en skärm o har fullt upp för jag gissar på att det dyker in ett x antal kommentarer då dom inte verkar va spec omtyckta längre.

nä de försvinner ju ifrån G också har jag sett nu efter lite snokande.. så någon som har djup crush och tycker bra om dom sitter nog där o hjälper som en riktig mod..
Citera
2024-11-15, 17:44
Medlem
Citat:
nä de försvinner ju ifrån G också har jag sett nu efter lite snokande.. så någon som har djup crush och tycker bra om dom sitter nog där o hjälper som en riktig mod..

ok. Tur dom har nån som står på deras sida i nuläget då iaf. frågan är om dom står kvar sen när domen väl kommer o om d då visar sig att dom INTE är oskyldiga.
Citera
2024-11-15, 22:12
Medlem
Citat:
ok. Tur dom har nån som står på deras sida i nuläget då iaf. frågan är om dom står kvar sen när domen väl kommer o om d då visar sig att dom INTE är oskyldiga.

Svårt och tro det efter att ha kollat tjejerna som försvarar G på sociala medier . De är WT hela högen . Sånna brudar gör allt för fem min av fame
Citera
2024-11-15, 22:48
Medlem
Citat:
Facebook är det väll inga som kommenterat? Insta & tiktok finns det kommentarer på men vilka bilder är det som raderats ?
Citera
2024-11-16, 07:34
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quenn
Facebook är det väll inga som kommenterat? Insta & tiktok finns det kommentarer på men vilka bilder är det som raderats ?

Jo de var där jag såg allt först.. de är bilder på lastbilen med kommentarer som är borta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in