2024-11-16, 13:57
Medlem
Sett några kommentarer att BO skulle vara någon A? Det är väl M som är BO? Den enda logiska som är skriven på adressen där det hände enligt polisanmälan.
Citera
2024-11-16, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2cuz
Sett några kommentarer att BO skulle vara någon A? Det är väl M som är BO? Den enda logiska som är skriven på adressen där det hände enligt polisanmälan.

D kan vara jag som råkade skriva M som BO så det var fel av mig. Det är precis som du skriver M som är BO.
Citera
2024-11-16, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenblack
D kan vara jag som råkade skriva M som BO så det var fel av mig. Det är precis som du skriver M som är BO.

Råkat skriva A menar jag
Citera
2024-11-16, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Jo de var där jag såg allt först.. de är bilder på lastbilen med kommentarer som är borta..
Okey
Citera
2024-11-16, 23:06
Medlem
Citat:
annars sitter d väl nån person där bakom en skärm o har fullt upp för jag gissar på att det dyker in ett x antal kommentarer då dom inte verkar va spec omtyckta längre.
Tror att vissa kommentar kan döljas, dom känner väl av om de kommer många "hatiska" kommentarer. Och I vissa fall kan nog hela inlägget/bild tas bort. Låter helt orimligt att folk sitter och rensar på både G & T sociala medier.
Har även sett på T instagram att kommentarer dolts, och de sker per automatik. Man kan se att de ex är 10 kommentarer gjorda på inlägget men bara 6 är synliga.
De blir mycket spännande att se utfallet på detta, de verkar vara en riktig soppa allt, där folk menar på att tjejen hittat på, och vissa skriver att de blev sjuka skador.
De gör att man övertänker situationen lite.
Vet faktiskt en tjej som hade sex med en kille på en fest, hon anmälde sedan honom för våldtäkt och han fick fängelsestraff. Bara det att hon gick sedan och sa till sina vänner att hon gjorde de för pengarna, och hon va iprincip stadens madrass.
Trevlig helg till alla flashbackare i tråden
Citera
2024-11-17, 09:08
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcontinen123
Tror att vissa kommentar kan döljas, dom känner väl av om de kommer många "hatiska" kommentarer. Och I vissa fall kan nog hela inlägget/bild tas bort. Låter helt orimligt att folk sitter och rensar på både G & T sociala medier.
Har även sett på T instagram att kommentarer dolts, och de sker per automatik. Man kan se att de ex är 10 kommentarer gjorda på inlägget men bara 6 är synliga.
De blir mycket spännande att se utfallet på detta, de verkar vara en riktig soppa allt, där folk menar på att tjejen hittat på, och vissa skriver att de blev sjuka skador.
De gör att man övertänker situationen lite.
Vet faktiskt en tjej som hade sex med en kille på en fest, hon anmälde sedan honom för våldtäkt och han fick fängelsestraff. Bara det att hon gick sedan och sa till sina vänner att hon gjorde de för pengarna, och hon va iprincip stadens madrass.

Vi har haft en liten tankesnurr på den tråden att hon kanske varit med på en 3kant men sen var de väl inte riktigt tänkt som hon ville o då gick de utför..
Citera
2024-11-17, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcontinen123

Tror jag vet vem du menar. Hon anmälde inte direkt va?
Citera
2024-11-17, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antecknar
Tror jag vet vem du menar. Hon anmälde inte direkt va?

nej det gjorde hon inte.
Citera
2024-11-17, 13:49
Medlem
Citat:
nej det gjorde hon inte.
Då är det nog den jag tänker på. Så jävla sjukt beteende.
Citera
2024-11-17, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antecknar
Då är det nog den jag tänker på. Så jävla sjukt beteende.

Vadå, vad är d du vet kring henne som gör att du ställer den frågan?
Citera
2024-11-17, 15:06
Medlem
polseks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Det känns som väldigt länge? Häktad brukar man väl vara om det finns risk för att man förstör bevisning osv... detta var ju så längesen och nu har dom suttit ett tag.
Jaja det ger sig när det blir åtal.

Skulle bli förvånad om det inte tar flera månader till.
Skulle bli ännu mer förvånad om de inte blir dömda. Huruvida de är skyldiga eller ej vet jag inte, men man får väl hoppas det med tanke på hur deras liv kommer se ut i framtiden...
Citera
2024-11-17, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polsek
Skulle bli förvånad om det inte tar flera månader till.
Skulle bli ännu mer förvånad om de inte blir dömda. Huruvida de är skyldiga eller ej vet jag inte, men man får väl hoppas det med tanke på hur deras liv kommer se ut i framtiden...
Tyvärr är T:s liv redan förstört med tanke på den lilla kommun han kommer ifrån. Allt skitprat o dömande innan någon vet nåt.
Ang G:s liv så har jag ingen aning. Känner inte till honom alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in