2024-12-21, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Målsägande skriver klart och tydligt i sms till sin vän att den ena ville hon ha sex med (honom som hon haft en sexuell relation med tidigare) men den andra ville hon inte ha sex med. Men han hade det med henne ändå vilket är = våldtäkt.

Nej, det ser verkligen inte ut som en trekant, utan som samtyckande sex med den ena och våldtagen av den andra. Vilket i princip "godkänds" av den hon vill ha sex med = han blir också förövare. Och därmed räknas det som grov våldtäkt, då det är fler än en förövare.

Rodnad i hårbotten och flertalet blåmärken. Är det jag kan utläsa.
Ska jag vara ärlig så blev jag väldigt chockad när man läste allt det har spekulerats så mycket om sår i underlivet sår i munnen och mycket annat men läsningen va rent av äcklig jag förstår att folk varit arga förbannade men det där stämmer ju inte att hon hade detta och folk skriver säger att dom har uppgifter från journalen men där står det ju rent ut att inga skador finns, sen ljuga om droger mm hon blir ju inte mer trovärdig i mina ögon precis sen G & T betende är vidrigt med på det man läser
Citera
2024-12-21, 11:15
Medlem
Ljuga om droger gör hon nog inte, bevittnade själv att Gustav drog ladd på ratten nere på Skåne truckshow
Citera
2024-12-21, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrking2000
Ljuga om droger gör hon nog inte, bevittnade själv att Gustav drog ladd på ratten nere på Skåne truckshow

Hon hade ju själv någon på sin mobil som sålde.
Jag tar själv aldrig droger och har heller ingen som säljer inlagd i min mobil och jag skulle ALDRIG gå och köpa åt någon annan heller.

Jag tror hon är såpass smart att hon fattar att FUP kommer ut och vill inte bli uthängd som någon som knarkar.

Sen att yrkeschaufförer både dricker alkohol och tar droger i anslutning till sitt arbete det är för jävligt.
Citera
2024-12-21, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quenn
Nöjd?

Ja, nöjd att det kanske inte blir grov våldtäkt. Du verkar ju ta deras parti.
Citera
2024-12-21, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bropelare
Ja, nöjd att det kanske inte blir grov våldtäkt. Du verkar ju ta deras parti.
Som jag sagt hela tiden för mig är dom oskyldiga tills dom blir dömda och tror inte det blir grov våldtäkt heller på detta, folk har ju skrivit hur söndrig hon är mm men det jag fått lära i FUPen så är det mycket som inte stämmer vad folk har skrivit här
Citera
2024-12-21, 13:51
Medlem
Citat:
Som jag sagt hela tiden för mig är dom oskyldiga tills dom blir dömda och tror inte det blir grov våldtäkt heller på detta, folk har ju skrivit hur söndrig hon är mm men det jag fått lära i FUPen så är det mycket som inte stämmer vad folk har skrivit här
Nu spelar det väl ingen roll hur "söndrig", berusad, naiv osv. en kvinna eller man är, det kan inte ursäkta eller förmildra en våldtäkt. Är du en idiot eller går du fortfarande i grundskolan?
Citera
2024-12-21, 13:53
Medlem
Citat:
Ska jag vara ärlig så blev jag väldigt chockad när man läste allt det har spekulerats så mycket om sår i underlivet sår i munnen och mycket annat men läsningen va rent av äcklig jag förstår att folk varit arga förbannade men det där stämmer ju inte att hon hade detta och folk skriver säger att dom har uppgifter från journalen men där står det ju rent ut att inga skador finns, sen ljuga om droger mm hon blir ju inte mer trovärdig i mina ögon precis sen G & T betende är vidrigt med på det man läser
Ha uppgifter från någons journal är brottsligt, liksom att sprida dem som de och du gör, så dina bekanta och du är då brottslingar.
Citera
2024-12-21, 13:56
Medlem
Citat:

Inga skador? flertalet blåmärken och rodnad i hårbotten är också skador, vet du. Skador som uppkom vid tidpunkten för när målsägande anger att våldtäkten ska ha skett.

Ljuga om droger? Vad har det för relevans, menar du?

Citat:

Som jag skrivit till dig tidigare: De var två och är det fler än en förövare, så blir brottsrubriceringen grov våldtäkt.
Citera
2024-12-21, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Hon hade ju själv någon på sin mobil som sålde.
Jag tar själv aldrig droger och har heller ingen som säljer inlagd i min mobil och jag skulle ALDRIG gå och köpa åt någon annan heller.

Jag tror hon är såpass smart att hon fattar att FUP kommer ut och vill inte bli uthängd som någon som knarkar.

Sen att yrkeschaufförer både dricker alkohol och tar droger i anslutning till sitt arbete det är för jävligt.
Håller helt med, alkohol & droger i trafiken hör inte hemma. Läser man som Gustav sagt har dom ju varit relativt berusade, oxå oansvarigt eftersom dom dagen efter skulle sätta sig bakom ratten igen.
Nu ser man även efter man läst fup hur fort rykten sprider sig, från början hade dom ju iprincip gjort sönder tjejen, så verkar ju inte fallet vara nu.
De Tim har gjort mot henne är ju förjävligt, men tycker de verkar så konstigt att hon väcker Gustav med en avsugning dagen efter och sen även väljer att ligga med honom igen.
Nu säger jag absolut INTE att så är fallet, men man har ju hört innan om tjejer som anmäler för skadestånd.
Citera
2024-12-21, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcontinen123
Håller helt med, alkohol & droger i trafiken hör inte hemma. Läser man som Gustav sagt har dom ju varit relativt berusade, oxå oansvarigt eftersom dom dagen efter skulle sätta sig bakom ratten igen.
Nu ser man även efter man läst fup hur fort rykten sprider sig, från början hade dom ju iprincip gjort sönder tjejen, så verkar ju inte fallet vara nu.
De Tim har gjort mot henne är ju förjävligt, men tycker de verkar så konstigt att hon väcker Gustav med en avsugning dagen efter och sen även väljer att ligga med honom igen.
Nu säger jag absolut INTE att så är fallet, men man har ju hört innan om tjejer som anmäler för skadestånd.

Ja den här historien är märklig.

Jag var en av dom som verkligen var på BO sida så klart men efter att ha läst FUP så vet jag faktiskt inte vad jag ska tro.
Citera
2024-12-21, 14:27
Medlem
Varför tar man dna prov? polisen vet ju vilka dom är. Efter fup så tror jag dom är oskyldiga.har mer blåmärken än hon efter en dag på jobbet.
Citera
2024-12-21, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Ja den här historien är märklig.

Jag var en av dom som verkligen var på BO sida så klart men efter att ha läst FUP så vet jag faktiskt inte vad jag ska tro.

Hon ville ju ha den ena, men inte den andra men han tvingade sig på.
Och då var det våldtäkt. Svårare än så är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in