Citat:
Ursprungligen postat av
Quenn
Håller helt med dig det är mycket som inte går ihop som ex hon har köpt droger men hon har inte tagit något själv ändå va det M som hämtade samt betalade för det som ex G hade sagt att T behövde en tjej hon säger att dom kunde ha en 4a men sen åkte ju hennes vän hem och M säge men de va ett skämt
Men man får avvakta till 3-9-10 Jan för att se vad som händer
Jag känner ingen av dessa personen som figurerar i denna FUP:en, men jag har läst många FUP och håller med om att BO är rörig och även om det inte ska påverka utfallet för henne så hade hon ju helt klart vunnit poäng på att vara ärlig om drogerna. Alla förstår ju att hon ljuger och det är inte bra för hennes trovärdighet som helhet att göra så.
G och T är betydligt mer raka i sina svar och jag får inte alls känslan av att dom ljuger.
Väldigt konstigt att åklagaren väljer att ha med den där filmen som T hade på sin mobil. Känns bara som ett sätt att försöka utmåla honom som en dålig person. Att ha sex med många olika och ofta är inget brottsligt.
Får inte alls ihop heller varför MGM har fått sitta häktade med såna restriktioner så länge. Vilka bevis skulle dom förstört under tiden tänker dom? Ingen har ju påstått att "våldtäkten" tex filmats eller så.