2024-10-27, 19:35
Medlem
Jag och min kille tnkte ta LSD. Han har tagit LSD innan och vi r s sugna p att gra de ihop (min frsta gng). MEN jag ter 150 mg sertralin och undrar hur jag ska gra fr att f den bsta trippen. Enligt min psykolog r de okej att inte ta sertralinet p ca 2 dygn d de fortfarande r kvar i kroppen men inte lika stark. Jag mr bttre psykiskt och knner mig inte orolig ver att gra detta.
Vi kommer vara i en mysig stuga i skogen utan strningsmoment.

Vad r era tips fr en grym tripp ihop?
Citera
2024-10-27, 20:10
Medlem
OlitBrands avatar
Jag personligen hade INTE tagit LSD om jag gtt p antidepp. Knns inte s optimalt att blanda dessa tv.
Sen bara s du vet s om man inte mr helt hundra s kan man se vldigt mysko saker nr man tagit LSD.

Jag rder: nr du avslutat behandling och MR BRA d kan du testa LSD.
Citera
2024-10-27, 20:33
Medlem
Frbered med mnga saker ni kan gra under trippen, saker ni gillar att gra. Jag tycker om att mla och rita s har alltid ngot sdant liggandes frdigt fr att bara hoppa p det om jag fr knslan. Mnga filtar och kuddar kan va sknt att ha om man knner sig frusen.
Jag har alltid ett par spellistor, olika spellistor fr olika humr/knslor och s stter jag dom p shuffle.
Mycket tnda ljus eller en brasa, kanske inget man ska ha om man inte har en tripsitter 😋
Sen ser jag alltid till att ha mycket frukter, glass och lite olika drycker som kan tnkas fredras p en trip. Jag gillar att gra smoothie och det kan va ett mission i sig att f till det 😊

Jag tycker om att g in i trippen undertiden jag r sysselsatt med ngot, d jag tycker det r jobbigt att bara g vnta p att det ska kicka.

Det lter som en perfekt plats ni kommer vara p, om ni kan f tag i en stjrnkikare s hade det vart en upplevelse att kolla p mnen 🌖

nskar er en underbar trip 🫶🏻
Senast redigerad av 1CO 2024-10-27 kl. 20:36.
Citera
2024-10-27, 22:20
Medlem
Med en lapp s behver du inte ta ngot annat, 20 r med tryptaminskt underhll.
Musik, frihet och krlek.
Precis allt som ven en lapp innehller.
Cykla lugnt och flj bara med, stng av och lt den visa vgen.

Let'S Dance
Citera
2024-10-27, 23:15
Medlem
Ond.hickas avatar
Blandade bud hrinne.
Citera
2024-10-28, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tand-fen24
Jag och min kille tnkte ta LSD. Han har tagit LSD innan och vi r s sugna p att gra de ihop (min frsta gng). MEN jag ter 150 mg sertralin och undrar hur jag ska gra fr att f den bsta trippen. Enligt min psykolog r de okej att inte ta sertralinet p ca 2 dygn d de fortfarande r kvar i kroppen men inte lika stark. Jag mr bttre psykiskt och knner mig inte orolig ver att gra detta.
Vi kommer vara i en mysig stuga i skogen utan strningsmoment.

Vad r era tips fr en grym tripp ihop?
hrt att ha sex inte ska vara bra p LSD men prova kanske r as nice fr er. Tror ej LSD o sertalinet r en farlig mix men ta inte mina ord serist. Va p skra sidan snlla du
Citera
2024-10-28, 02:48
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
hrt att ha sex inte ska vara bra p LSD men prova kanske r as nice fr er. Tror ej LSD o sertalinet r en farlig mix men ta inte mina ord serist. Va p skra sidan snlla du

Det r ingen farlig mix men Sertalin ddar trippen p ngon minut. Sedan kan man ju g och lgga sig eller ta en l eller ntt.
Citera
2024-10-28, 12:03
Medlem
HubbaBuddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat

Sex p LSD r magiskt! Det knns som man fysiskt sitter ihop, elektriska trdar som snder ut vibrerande pulserande samandragande blixtrar, man knner varenda liten detalj av varandra, det smakar och luktar helt underbart, som att befinna sig i en solig daggig skogsglnta och slicka i sig varm hjortronss. Det r varmt, intensivt, passionerat!
Omjligt att ta en paus eller sluta, frrn trippen lst upp den starka fysiska kopplingen mellan varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in