Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2024-11-03, 09:17
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Oki men det är tydligt att penisstorleken har större betydelse än exempelvis bröststorlek
Jag hade en tjej för många år sedan som alltid verkade vilja skymma sina bröst trots att jag tyckte att dom var perfekta.

Flera år efter att vårt förhållande tagit slut ringde hon upp mig och ville träffas.
Vi hade sex och hon visade stolt upp sig naken och antydde att hon gjort något ingrepp för att göra brösten fastare.
Jag såg ingen som helst skillnad men tydligen hade hon haft komplex över sina bröst under hela vårt femåriga förhållande.

En annan tjej jag var ihop med hade stora komplex över att en av hennes tår var lite sned, jag såg ingen skillnad mellan denna tå och resten.

Slutsats, jag tror att nästan alla har komplex över någon del av sin kropp, speciellt kvinnor som matas med bilder på "perfekta" kvinnor dagligen i sociala medier och får en skev bild av hur en vacker kvinna ser ut.

Därav alla dessa ankläppar och gigantiska rövar till getingmidjor.
Citera
2024-11-10, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Problemet när folk snackar om könsskillnader och incels är väl att folk verkar tro att sex är likadant för män och kvinnor. Det är det inte. Som kvinna får man generellt inte en särskilt njutbar upplevelse av ett ons och att säga att kvinnor alltid kan få knulla är typ samma som att säga att män alltid får knulla för de har tillgång till handen. Det är generellt absolut inte tillfredsställande eller särskilt positivt med ett ons.

Jag vill mena att båda letar efter samma sak, nämligen sex som man njuter av, och det är lika svårt att hitta även om kvinnor har lättare att dra hem nån.

Inb4 skämt om transpersoner, homosexualitet och ilskna kommentarer att kvinnor får skylla sig själva.

Som tycker jag att högerhanden är bättre än både ONS och sex inom relationen med en oengagerad kvinna som ligger som en neddrogad långvårdspatient. Dessutom slipper man ju könssjukdomar, kondom, oönskade graviditeter etc.
Citera
2024-11-10, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Jag hade en tjej för många år sedan som alltid verkade vilja skymma sina bröst trots att jag tyckte att dom var perfekta.

Flera år efter att vårt förhållande tagit slut ringde hon upp mig och ville träffas.
Vi hade sex och hon visade stolt upp sig naken och antydde att hon gjort något ingrepp för att göra brösten fastare.
Jag såg ingen som helst skillnad men tydligen hade hon haft komplex över sina bröst under hela vårt femåriga förhållande.

En annan tjej jag var ihop med hade stora komplex över att en av hennes tår var lite sned, jag såg ingen skillnad mellan denna tå och resten.

Slutsats, jag tror att nästan alla har komplex över någon del av sin kropp, speciellt kvinnor som matas med bilder på "perfekta" kvinnor dagligen i sociala medier och får en skev bild av hur en vacker kvinna ser ut.

Därav alla dessa ankläppar och gigantiska rövar till getingmidjor.

Skillnaden mellan kvinnor och män är att kvinnor kan göra något åt sina problem.

Män med liten kuk och/eller är kortväxta får gilla läget. Tyvärr är just dessa två dealbreakers för många kvinnor.
Citera
2024-11-10, 11:27
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Som tycker jag att högerhanden är bättre än både ONS och sex inom relationen med en oengagerad kvinna som ligger som en neddrogad långvårdspatient. Dessutom slipper man ju könssjukdomar, kondom, oönskade graviditeter etc.
Ok?
Citera
2024-11-10, 12:13
Medlem
Citat:
Ok?

Jag ser det snarare som att det är ett matchningsproblem mellan könen.
Citera
2024-11-10, 12:15
Medlem
Pinoputchins avatar
Ungmöer eller nunnor kan jag komma på, inga annars..
Citera
2024-11-10, 12:16
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Jag ser det snarare som att det är ett matchningsproblem mellan könen.
Jahapp. Då vet jag att du inte vill ha ONS på grund av "matchningsproblem mellan könen" (vad nu det betyder) så därför stämmer inte min teori om andra människor som faktiskt vill ha ONS.
Citera
2024-11-10, 12:22
Medlem
Citat:
Jahapp. Då vet jag att du inte vill ha ONS på grund av "matchningsproblem mellan könen" (vad nu det betyder) så därför stämmer inte min teori om andra människor som faktiskt vill ha ONS.

Matchningsproblemet mellan könen beror enligt mig på att de flesta kvinnor vill ha relationer innan de släpper till och många män kan tänka sig relationer om sexet är bra.
Citera
2024-11-17, 17:12
Medlem
Kvinlig sexlöshet existerar i princip inte.

Du kan se ut som en jävla överviktig och drägglande mongolid från afrika och sitta i rullstol, och du skulle ändå kunna få mer sex än någon annan normal man.

Skulle du va så och lägga ut dig på en dejtingsida eller knullsida så skulle du få knulla tills du blev less.
Hade en klasskompis som satt i rullstol och minns hon sökte partner på en dejtingsida och minns att hennes inkorg absolut inte var tom, snarare tvärtom.

Enda gången en kvinna kan va incel är om hon väljer bort män och sex, men då är hon ju inte incel i alla fall eftersom en incel inte kan få sex.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in