Forumet verkar ibland svämma över av manliga bittra incels, ofta med autism.
Sällan eller aldrig hör jag talas om kvinnliga incels, dom måste väl existera eller får alla kvinnor sex oavsett personlighet och uteseénde?
Sällan eller aldrig hör jag talas om kvinnliga incels, dom måste väl existera eller får alla kvinnor sex oavsett personlighet och uteseénde?
Precis; sexualiteten är ju helt skild mellan könen. Vi är evolverade till helt olika saker/på helt olika sätt.
Men både incel och femcel är ju överanvända begrepp och har kommit att betyda lite vad fan som helst... En man som får ligga men har sexistiska åsikter kallas ofta incel trots sitt sexliv
Jag tycker forumet är fyllt av människor som skall kasta skit på män, speciellt vita män.
Såna brukar vara feta, asexuella, asociala och otrevliga ultrafeminister allihopa. Typ åt det hållet.
Vilken tjej som helst kan få en partner så länge hon bara ställer normala krav. Särskilt ifall hon ser till att gå ner i vikt. Det enda undantaget är de som har psykiska problem på så sätt att de inte fungerar ihop med andra av en eller annan anledning, men de är inte femcels.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!