Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-11-04, 03:18
Medlem
Något måste du gjort, eftersom att skriva "ditt monster" låter som det. Att må akut dåligt, över att någon inte vill ha med en att göra, låter som att du är väldigt ung och ohärdad. Du får väl börja rannsaka dig själv. Dom bästa tipsen är nästan alltid dom man kommer på själv, och inte får av någon annan.
Citera
2024-11-04, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Vi kan ju börja med en lektion i svenska språket. ”Min partner har gjort slut med mig igår” är en grammatisk felkonstruktion. Antingen skriver/säger man ”min partner gjorde slut med mig igår” eller bara ”min partner har gjort slut med mig”.

Vilken tur att du var online så du kunde påpeka det iallafall
Citera
2024-11-04, 13:58
Avstängd
Boguslaws avatar
Det är inte så farligt för dig. Jag är incel och då har jag inte fått uppleva att vara tillsammans med någon någonsin. Så du har haft en bra period i ditt liv med erfarenhet för livet. Så du bör inte klaga. Att incels klagar däremot, det är förståeligt.
Citera
2024-11-04, 14:03
Avstängd
Baritsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boguslaw
Det är inte så farligt för dig. Jag är incel och då har jag inte fått uppleva att vara tillsammans med någon någonsin. Så du har haft en bra period i ditt liv med erfarenhet för livet. Så du bör inte klaga. Att incels klagar däremot, det är förståeligt.

Vah?

Har inte FB tipsen hjälpt?!

Dvs att börja träna, klippa sig, gå med i förening… uhm.. vad mer.. just det, den bästa av dom

”Du kommer säkert hitta någon, sluta jaga så kommer en kvinna magiskt dyka upp i ditt arsle”
Citera
2024-11-04, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av breatheintheair
Vilken tur att du var online så du kunde påpeka det iallafall
Eller så kan du vara tacksam för att du fick lära dig något. Det är kanske inte så viktigt numera.
Citera
2024-11-05, 12:19
Medlem
DragforADHDs avatar
hur mår du nu?
Citera
2024-11-14, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragforADHD
hur mår du nu?

Vi är ok igen så jag mår bättre,vi hörs och pratar