Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
Idag, 12:57
Medlem
stolenChevys avatar
Nu har det gått två månader så jag frågar igen:

Kan någon mod eller admin förklara varför dessa inlägg står kvar än idag medan mitt inlägg försvann.

Moderator Maviel påpekade ruskigt tidigt i denna tråd att andra inlägg som står kvar är tramsiga.

En annan användare citerade några av dessa inlägg med en fråga (#40) - inget svar.

Även jag ställde en fråga om detta (#41) - inget svar. Hela tråden är för övrigt rent trams - alla såg det.

Jag vill inte ha bort inläggen men jag vill inte heller bli bedömd annorlunda, är det orimligt av mig på något vis?

Citat:
Allanballawalla:
Någon selektiv censur har du ju inte varit med om

Bonusfråga: Vad har jag varit med om då?

Står kvar:

Citat:
Alltså Hitler hade väl också ett rätt så rejält missbruk av opiater, meth och kokain också, skall man ta efter honom så kanske man skall välja något lite mer rockigt än att sitta och käka mandelkubb och skvallra.

Står kvar:

Citat:
Känns som att det har gått utför med den nationella rörelsen om man samlas för lite hembakad fika som en syjunta. Skall ni inte bara dricka bärs följt av en gammal hederlig bögknackningsrunda?

Står kvar:

Citat:
Är det inte bara fetton, sockerberoende och folk som inte bryr sig om vad dom stoppar i sig som ska ha något till fikat?

Är inte den typen av svagsinta karaktärer och deras leverne att vanvörda Hitler och det han stod för?

Står kvar:

Citat:
Hitler var ju vegan! Ta det därifrån.
Tror inte dina polare kommer att gilla sånt käk, men försök bara att förklara att deras idol gillar skiten
Det finns många som hävdar att man blir dum i huvudet av Hitlers veganska meny.
Tänk på det innan du bjuder till fest!

Borta:

Citat:
Löwenbräu och ett fat med amfetamin.

Måste det bakas så skulle jag satsa på en prinzregententorte med vit choklad och inget lullull. Cleanare än så blir det nog inte.

Allaballawalla har varit jävulskt tydlig i tråden att just mitt inlägg är solklart trams och ot.

Om ingen vill utveckla varför jag har varit med om selektiv censur så vill jag ha tillbaka mitt inlägg. Är det för mycket begärt av mig så vill jag höra varför.

Edit: Slarvfel och skit pga. irritation.
Senast redigerad av stolenChevy Idag kl. 13:19.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in