Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-11-05, 15:40
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av stolenChevy
Var kan man se vilka mods som basar över olika avdelningar?

Jag vet att det finns men lyckas inte hitta.
Det syns nästan högst upp i varje forum.
Rill exempel: (FB) Bakning, matbröd och kakor

Man kan också se vilka forum som varje enskild moderator modererar:
https://www.flashback.org/moderatorer
Citera
2024-11-05, 15:44
Medlem
stolenChevys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gason
Det syns nästan högst upp i varje forum.
Rill exempel: (FB) Bakning, matbröd och kakor

Man kan också se vilka forum som varje enskild moderator modererar:
https://www.flashback.org/moderatorer

Tack så mycket, det var den sista länken jag sökte.
Citera
2024-11-05, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Man kan inte komma undan ett längre off topic meddelande med en liten bisats som är on topic. Är merparten av meddelandet off topic så blir det raderat.

Aah, så den procentuella majoriteten av svarstexten ska vara on topic, då är jag med. Noted for future reference!
Citera
2024-11-06, 00:11
Medlem
bellusorcas avatar
Jag gick in och tittade i nämnda tråd och ser att dom här inläggen står kvar.

Citat:
Alltså Hitler hade väl också ett rätt så rejält missbruk av opiater, meth och kokain också, skall man ta efter honom så kanske man skall välja något lite mer rockigt än att sitta och käka mandelkubb och skvallra.

Citat:
Känns som att det har gått utför med den nationella rörelsen om man samlas för lite hembakad fika som en syjunta. Skall ni inte bara dricka bärs följt av en gammal hederlig bögknackningsrunda?

Citat:
Är det inte bara fetton, sockerberoende och folk som inte bryr sig om vad dom stoppar i sig som ska ha något till fikat?

Är inte den typen av svagsinta karaktärer och deras leverne att vanvörda Hitler och det han stod för?

Citat:
Hitler var ju vegan! Ta det därifrån.
Tror inte dina polare kommer att gilla sånt käk, men försök bara att förklara att deras idol gillar skiten
Det finns många som hävdar att man blir dum i huvudet av Hitlers veganska meny.
Tänk på det innan du bjuder till fest!

Citat:
Ok! Inga kebaber där alltså! Just det här med en sån diet har ju visat sig skadlig för psyket.

Det enklaste vore väl att köra på negerbollar och dammsugare, Lägg upp mängder och sen kan du räkna...

Men detta är alltså varken trams eller ot?
Citera
2024-11-06, 17:03
Medlem
stolenChevys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Jag gick in och tittade i nämnda tråd och ser att dom här inläggen står kvar.

Men detta är alltså varken trams eller ot?

Ingen skugga över någon annan, men det hade varit intressant att få höra någon annan mods åsikt. Varför h*n tror att mitt inlägg har bedömts annorlunda än tex. dessa;

Citat:
Alltså Hitler hade väl också ett rätt så rejält missbruk av opiater, meth och kokain också, skall man ta efter honom så kanske man skall välja något lite mer rockigt än att sitta och käka mandelkubb och skvallra.
Citat:
Känns som att det har gått utför med den nationella rörelsen om man samlas för lite hembakad fika som en syjunta. Skall ni inte bara dricka bärs följt av en gammal hederlig bögknackningsrunda?
Citat:
Är det inte bara fetton, sockerberoende och folk som inte bryr sig om vad dom stoppar i sig som ska ha något till fikat?

Är inte den typen av svagsinta karaktärer och deras leverne att vanvörda Hitler och det han stod för?
Citera
2024-11-06, 18:13
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ingen skugga över någon annan, men det hade varit intressant att få höra någon annan mods åsikt. Varför h*n tror att mitt inlägg har bedömts annorlunda än tex. dessa;

Inte för att jag är moderator men trots tre inlägg har du ju inte lyckats komma med ett enda förslag på någon fika överhuvudtaget, hur kan du tycka det är on topic?
Citera
2024-11-06, 18:17
Medlem
stolenChevys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Inte för att jag är moderator men trots tre inlägg har du ju inte lyckats komma med ett enda förslag på någon fika överhuvudtaget, hur kan du tycka det är on topic?

Det är alltså inte mina inlägg. Det är inlägg som är kvar i tråden.

Mitt inlägg som försvann;

Citat:
Löwenbräu och ett fat med amfetamin.

Måste det bakas så skulle jag satsa på en prinzregententorte med vit choklad och inget lullull. Cleanare än så blir det nog inte.
Citera
2024-11-06, 18:29
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Det är alltså inte mina inlägg. Det är inlägg som är kvar i tråden.

Mitt inlägg som försvann;

Jaha sorry, ja de inläggen borde ju ryka också kan man ju tycka. Har du rapporterat?
Citera
2024-11-06, 18:56
Medlem
stolenChevys avatar
Citat:
Jaha sorry, ja de inläggen borde ju ryka också kan man ju tycka. Har du rapporterat?

Tack för det. Har inte rp:at eftersom jag inte vill ta bort dom. Jag undrar bara vad skillnaden är på deras inlägg och mitt.

Allaballawalla skrev i söndags att h*n hade rensat tråden och bellusorca frågade för snart ett dygn sedan varför inläggen är kvar.
Citera
2024-11-06, 19:30
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Tack för det. Har inte rp:at eftersom jag inte vill ta bort dom. Jag undrar bara vad skillnaden är på deras inlägg och mitt.

Allaballawalla skrev i söndags att h*n hade rensat tråden och bellusorca frågade för snart ett dygn sedan varför inläggen är kvar.

Ja jag vet inte, de kanske gick på din historik också och tyckte du börjat eskalera vad gäller 0.03?
Citera
2024-11-06, 21:16
Medlem
Firewaias avatar
Helt störd detalj-styrning.
Citera
2024-11-06, 21:22
Medlem
stolenChevys avatar
Citat:
Ja jag vet inte, de kanske gick på din historik också och tyckte du börjat eskalera vad gäller 0.03?

Det förnekar Allaballawalla;

Citat:
Någon selektiv censur har du ju inte varit med om.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in