Shobre
Jag har redan förklarat varför jag skapade tråden, det är det absolut första som står i trådstarten.
9 av 10 i tråden tycker att din radering är felaktig och den kritiken bemöter du som en teflonpanna och konstaterar att folk bara klagar för klagandets skull. Verkligen top notch hantering av dig, snyggt!
När jag lyfter hur du bemöter den kritiken svarar du "Vad har det med mig att göra?" ja, hur fan kan något i tråden ha med dig att göra. Det kanske också är lika bra att ta bort möjligheten med klagomålstrådar om det ändå bara är ett faktum (enligt dig) att kritiken kommer från stollar.
Jag har redan förklarat varför jag inte editerade bort första stycket, även det står i ts. Det bemöter du inte heller (du måste nämligen ingenting), men du fortsätter ändå upprepa att jag borde ha gjort det. Du har också skrivit några gånger att jag editerade inlägget för att legitimera mitt inlägg och just det verkar vara problematiskt enligt dig. Oklart varför.
Ingen har kommit med någon hemmasnickrad slutsats, folk har konstaterat att tråden är ett skämt. Exakt vad det är man behöver förstå i modereringen för att kunna bli lika upplyst som dig är mycket oklart.
Citat:
stolenChevy; Du menar alltså att jag inte heller får skriva "Om det måste bakas" till ts?
Citat:
Allaballawalla; Var har du fått det ifrån?
Det är inget jag har lyft fram, så hur du kommer fram till den slutsatsen får du gärna förtydliga.
Ja, var kan jag ha fått det ifrån?
Citat:
Allaballawalla; Det är fritt fram för TS att åter posta den delen av inlägget som tipsar om Prinzregententorte med vit choklad utan inflikningen om ifall det måste bakas. Det måste inte bakas men det måste ha en koppling till bakning, matbröd och kakor på något sätt.
Citat:
Finns egentligen inget jag behöver bemöta på något sätt. Om du ville ha en diskussion med mig kunde du passat på att ta den i PM innan du startade klagomålstråden. Redan i ditt första PM till mig hade du för avsikt att gå vidare och starta en klagomålstråd, så vad jag får det till är att ditt syfte mest är att klaga och det framstår därmed för min del som om du aldrig har haft för avsikt att ens försöka komma fram till en samsyn eller någon form av konsensus.
Ja, en PM-konversation med dig hade verkligen gått strålande.
Det finns en anledning till att jag kontaktade två andra mods även fast jag misstänkte att det var just du som raderade mitt inlägg. Jag ville helt enkelt inte diskutera med dig bakom stängda dörrar. Ditt svar i tråden gör mig helt övertygad om att jag gjorde rätt som tog det officiellt.
Det spelar ingen roll vad jag tillägger eftersom du inte bemöter det mer än att du skriver att jag inte har något av vikt att komma med.
Även jag känner att jag inte kommer tillägga något mer, även fast jag verkligen kan.
Citat:
Någon selektiv censur har du ju inte varit med om.
Det väger tungt när det kommer från dig - och så utförligt också.
Jag har skött detta by the book, du skrev det själv, du däremot är överraskande dryg och omogen i dina svar.
Jag är missnöjd över hur du har hanterat detta och då menar jag allt annat utöver att du tog bort själva inlägget. Farväl nu.