Svara
  • 8
  • 9
2025-01-18, 17:04
Medlem
Mixans avatar
Potenta grejer har provat flera ur schrooms sortimentet fd sumpans godis hade och lite åt hållet när man tagit för mycket ketamin och man tror man ska dö under trippen eller som på dxm om jag minns det rätt.
Citera
2025-01-19, 20:39
Medlem
Skywalker33s avatar
Misstänker att Muscimol gummies är placebo gummies. Alla som har Psilocybin/Lsd erfarenheter säkerligen hålla med mig. Bespara sig pengarna och satsa på något annat kul. Detta är waste of money.

OM nu detta funkar på dig, förvänta dig isåfall en reverse effect förr eller senare. Dvs, du kommer inte känna ett skit.

Ni som känner er skyhöga, aa du. Vet inte vad jag ska säga där, har du testat riktiga magic mushrooms någon gång? Det är en helt annan fest.
Citera
2025-01-21, 22:57
Medlem
Om ni ska köpa något för att "trippa" så kan ni lika gärna köpa välbeprövade psykedeliska.

Ser ett par scenarior framför mig kopplat till detta "godis".

1.) Det innehåller de facto muscimol. Grattis du har fått vad du beställt! Det kommer kanske hjälpa dig att varva ner eller somna. Ämnet har en verkningsmekanism som är något snarlik alkohol genom att det kan ha en viss centraldämpande effekt. Läkemedelsindustrin har bland annat utvärderat det som en kandidat till sömnmedel, men forskningen lades ner, bl.a. då man hade andra kandidater som bedömdes vara mer effektiva. Det är alltså ingen psykedelisk substans.

2.) Den innehåller valfri/mix av psykedelisk substans, t.ex. substituerade tryptaminer eller ergotalkaloider (eventuellt narkotikaklassade). Om du får en "tripp" på godiset så är detta förmodligen innehållet, men du har ingen aning om vad du de facto har fått i dig och eventuella effekter. Om ämnet är klassat eller inte kanske inte spelar roll för vissa, men varför då göra sig besväret, då går det likaväl att köpa valfri narkotikaklassad substans direkt, så vet du åtminstone vad du får.

3.) Innehåller övrig okänd substans - Resultat -> Ingen effekt eller helt oförutsägbar effekt

Men visst, om man absolut inte bryr sig om vad man stoppar i sig och inte har några andra alternativ, ja då är det ju bara att köra.
Senast redigerad av nidbilden 2025-01-21 kl. 22:59.
Citera
2025-01-22, 12:13
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywalker33
Misstänker att Muscimol gummies är placebo gummies. Alla som har Psilocybin/Lsd erfarenheter säkerligen hålla med mig. Bespara sig pengarna och satsa på något annat kul. Detta är waste of money.

OM nu detta funkar på dig, förvänta dig isåfall en reverse effect förr eller senare. Dvs, du kommer inte känna ett skit.

Ni som känner er skyhöga, aa du. Vet inte vad jag ska säga där, har du testat riktiga magic mushrooms någon gång? Det är en helt annan fest.

pajas tråd med andra ord.

Jo de e bluff de här.
Citera
2025-01-22, 15:32
Medlem
OdCaBos avatar
Vad är det ni diskuterar fortfarande? Vi visste vad som var i dom här direkt när dom kom eftersom dom varit på marknaden i USA i flera år. Jag har gett massa länkar och förklaringar i alla trådar överallt.

Klart dom funkar.
Citera
2025-01-22, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Vad är det ni diskuterar fortfarande? Vi visste vad som var i dom här direkt när dom kom eftersom dom varit på marknaden i USA i flera år. Jag har gett massa länkar och förklaringar i alla trådar överallt.

Klart dom funkar.

Du menar att de innehåller 4-AcO-DMT ?

Låter absolut som en trolig kandidat för innehållet, men kan ju likaväl vara någon annan RC.

4-AcO-DMT är väl dessutom klassad om jag inte missminner mig.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in