2024-11-05, 22:43
Medlem
Hej! Flashback! Stötte på ett klipp för ett tag sedan där en kvinnas huvud blev nedtryckt i vatten under akten. Har efter det blivit supersugen på att prova dränkning som en del av bdsm. Några erfarenheter?
Citera
2024-11-05, 22:46
Medlem
Kom gärna med synpunkter och frågor i övrigt också!
Citera
2024-11-05, 22:56
Medlem
kalkryggars avatar
Låter för riskfyllt. Hon kan få bestående hjärnskador enklare än man tror.
Citera
2024-11-05, 22:59
Medlem
Jag är den som vill dränkas
Citera
2024-11-05, 23:22
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emlanohmy
Hej! Flashback! Stötte på ett klipp för ett tag sedan där en kvinnas huvud blev nedtryckt i vatten under akten. Har efter det blivit supersugen på att prova dränkning som en del av bdsm. Några erfarenheter?
Ja, men mer av vattentortyr. Dvs handduk över ansiktet och sedan hälla vatten ovanpå.
Den man utför det på får en känsla av att drunkna.

Vad är det du vill veta egentligen?
Citera
2024-11-05, 23:50
Medlem
Ja men typ hur var det? Hur var upplägget? Blev det bra? Är det nåt du fortsätter göra? Vill veta ALLT
Citera
2024-11-06, 13:45
Medlem
Trakessons avatar
Hur mycket tidigare erfarenhet av Edgeplay och BDSM har du?

Jag har erfarenhet av det som beskrevs tidigare i tråden, dvs tyg över ansiktet som dränks i vatten. Fast inte som mottagande. Jag har också varit med vid skendränkning där den ”dränkta” låg på en ”tippbräda” och huvudet doppades i ett badkar genom att brädan tippades. Det är potentiellt jävligt farligt om något går fel så om du vill prova tycker jag du ska försöka hitta någon som vet vad den gör och som du kan lita 100 på. Ska du göra det med en ”tippbräda” ska den vara konstruerad så att vikten (med dig på brädan) ligger så du far upp automatiskt om brädan släpps. Den/de som dränker dig ska alltså vara tvungen att lyfta och om han/de släpper eller tappar brädan ska du komma upp ur vattnet automatiskt. Jag har sett filmklipp där de gjort tvärtom och då finns risken att om något går fel kanske de inte orkar lyfta upp dig nog fort. Har du kläder på dig blir du dessutom tyngre än om du är naken. Var försiktig och försök förutse och förebygga riskrrna!
Citera
2025-01-14, 23:45
Medlem
Waterbording och liknande är en ganska vanlig fetish som gillas av många undergivna och dominanta inom BDSM-scenen (mig inkluderad). För att det ska upplevas som positivt så bör man naturligtvis ha just denna fetish eller någon som anknyter till den för annars är det meningslöst.

Breathplay rent generellt ger dock en "kick" även om man bortser från underkastelse och dominans då sänkt syreupptagning kan göra "offret" hög på syrebrist. Även poppers, lustgas och liknande kan skapa samma effekt.

En kombination av sexuell läggning mot sådant och den rent fysiologiska reaktion kan bli mycket stark.

Så testa gärna, gör det säkert, och dö för fan inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in