Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-11-07, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krussedill
Träffar en kille som är noga med att visa sitt intresse både genom handling och samtal. Ändå kan jag släppa min osäkerhet och misstankar om honom. Det är nämligen så att han har betydligt bättre ekonomisk livsstil än mig. Han har allt, jag har i princip ingenting, förutom mig själv att erbjuda.
Hans sociala medier är bombad med likes, snygga bilder i vackra miljöer osv. Tjejerna som likear hans flöde är snygga och som själva har hög status i form av bra jobb, många likes, lättklädda bilder där de poserar med sina former.
Jag själv har har knappt en bild på mig själv och aldrig lagt ut bilder med mig i bikini ståendes på en vit sandstrand. Jag har få följare och en liten vänskapskrets. Han är motsatsen med många och stor vänskapskrets. Hans tidigare flickvänner har alla bra jobb, jobb som går att skryta om. Jag har aldrig haft ett jobb som jag kan skryta om.
Vad vill denne person mig? Tycker om honom, vi har väldigt mycket gemensamt och kommunikationen är förvånansvärt bra. Har egentligen inga befogenheter att misstänkliggöra han på något sätt men min osäkerhet får tankarna att springa åt fel håll. Förvisso sa han en gång att han uppskattar min integritet men thats it.
Är rädd för att han gillar tjejer som syns och tar plats i sociala medier, alltså att han gillar deras personlighet. För min personlighet är inte att flasha på sociala medier. Tänk om han kommer senare tycka jag är tråkig och vardaglig?

Hur resonerar ni killar om detta?
Låter väldigt sketchy. Känns som att han ligger med andra vid sidan om och ser "undermåliga" dig som en stabil relation som han inte kommer förlora. Isåfall spelar det ju ingen roll hur du ser ut, vad du lägger ut på sociala medier eller vad du jobbar med.
Citera
2024-11-07, 22:10
Medlem
FunAndGamess avatar
Så märkligt, ett par bestående av en kvinna som tycker bögeri på sociala medier är bögigt och en man som bögar sig på sociala medier.
Citera
2024-11-07, 22:28
Medlem
Ond.hickas avatar
Tyvärr är han inte intresserad av dig utan vill bara ha billiga bimbobrudar i bikini och med stora läppar och rövar. De vill inte ha ödmjuka, genuina, naturligt vackra kvinnor som erbjuder sin kärlek och sina liv, tro honom inte. Han vill inte ha dig. Han vill göra slut med dig. Han vill ha allt annat, allt som du inte är, du är för oslampig och ocool för honom.

Bra att du frågar på fb så alla killar här kan berätta att du är dålig som inte har onlyfansröv och följare.
Citera
2024-11-08, 00:01
Medlem
TS jag tror killen du träffar är en redflag, ha det i åtanke iallafall.

Varför vill han flasha allt på sociala medier fortfarande?
Jag tror han är rätt så bekräftelsekåt å vem VET hur många han skriver med på insta DM.
Jag tror han är som en tjej där det viktigaste är att få bekräftelse.

Var försiktig för en motsvarighet till honom i det kvinnliga könet är cancer å jag tror han är en riktigt lurig jävel som skriver med de flesta å säkert kommer likea snygga bikinitjejer på insta när ni blivit tillsammans vilket kan vara ett problem för den andra partnern i vissa fall.
Citera
2024-11-08, 00:16
Medlem
ghylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krussedill
Träffar en kille som är noga med att visa sitt intresse både genom handling och samtal. Ändå kan jag släppa min osäkerhet och misstankar om honom. Det är nämligen så att han har betydligt bättre ekonomisk livsstil än mig. Han har allt, jag har i princip ingenting, förutom mig själv att erbjuda.
Hans sociala medier är bombad med likes, snygga bilder i vackra miljöer osv. Tjejerna som likear hans flöde är snygga och som själva har hög status i form av bra jobb, många likes, lättklädda bilder där de poserar med sina former.
Jag själv har har knappt en bild på mig själv och aldrig lagt ut bilder med mig i bikini ståendes på en vit sandstrand. Jag har få följare och en liten vänskapskrets. Han är motsatsen med många och stor vänskapskrets. Hans tidigare flickvänner har alla bra jobb, jobb som går att skryta om. Jag har aldrig haft ett jobb som jag kan skryta om.
Vad vill denne person mig? Tycker om honom, vi har väldigt mycket gemensamt och kommunikationen är förvånansvärt bra. Har egentligen inga befogenheter att misstänkliggöra han på något sätt men min osäkerhet får tankarna att springa åt fel håll. Förvisso sa han en gång att han uppskattar min integritet men thats it.
Är rädd för att han gillar tjejer som syns och tar plats i sociala medier, alltså att han gillar deras personlighet. För min personlighet är inte att flasha på sociala medier. Tänk om han kommer senare tycka jag är tråkig och vardaglig?

Hur resonerar ni killar om detta?
Killar och tjejer är väldigt annorlunda generellt när det kommer till att finna en potentiell partner. Att du inte har ett "fint jobb", bra ekonomi eller hög social status är inget män stirrar sig blint på. De nämnda kvalitèerna är dock vad kvinnor generellt brukar leta efter hos en man.

Medans män är mer simpla och intresserade av utseende, omsorgsfullhet samt någon som inte är allt för dramatisk. Har du dessa kvalitèer plus ett eventuellt gemensamt intresse för något som ni kan fylla dagarna med att göra/diskutera är du en drömtjej för de flesta männen.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in