2024-11-07, 17:43
Medlem
1754s avatar
Jag är en 40+ kille. Går på gym, men gillar att äta. Så jag är ganska rund i ansiktet, stor mage, övrig kropp är nice. Jag har en redig vacker och fast skön stjärt.

Kan man ha tröjan instoppad därbak i sina någorlunda tighta byxor som framhäver stjärt och lår, men ha den utanför där fram? Eller ser det förjävligt ut? Jag vägrar ha instoppat tröja där fram som en del har, just pgr av min mage.

Och ja, jag vet att jag bör banta, men det är svårt.
Citera
2024-11-07, 17:50
Medlem
Crabbofixs avatar
du får inspireras av andra tjocka män, t ex tony soprano eller tidigare gunvald i beckfilmerna (alltså inte persbrandt)
Citera
2024-11-07, 18:14
Medlem
One2Manys avatar
En man som beskriver sin röv som en "fast skön stjärt" är 100% bög. Men bögar brukar ju ha lite mer vett när det kommer till hur man klär sig...

Instoppad tröja där bak och löst där fram, jösses. Vill du se ut som att du rymt från ett gruppboende så är det rätt strategi. F ö kommer folk se att du är ett fetto oavsett om du stoppar in tröjan eller ej.
Citera
2024-11-07, 18:17
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
En man som beskriver sin röv som en "fast skön stjärt" är 100% bög. Men bögar brukar ju ha lite mer vett när det kommer till hur man klär sig...

Instoppad tröja där bak och löst där fram, jösses. Vill du se ut som att du rymt från ett gruppboende så är det rätt strategi. F ö kommer folk se att du är ett fetto oavsett om du stoppar in tröjan eller ej.

Man kan tycka att ens stjärt är nice fast man är hetero som mig.

Fast tjejer "råkar ju komma åt" min stjärt då och då, så uppenbarligen attraheras dom av den trots att jag är fet.
Citera
2024-11-07, 18:26
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Man kan tycka att ens stjärt är nice fast man är hetero som mig.

Fast tjejer "råkar ju komma åt" min stjärt då och då, så uppenbarligen attraheras dom av den trots att jag är fet.

Nej, om du beskriver din "stjärt" som "skön" så innebär det att den är skön att knulla med en erigerad penis. Det är ett totalt bögspråk du slänger dig med.

En "skön stjärt" på en kvinna betyder exakt samma sak.
Citera
2024-11-07, 18:30
Medlem
Man stoppar du in tröjan därbak, ser den inte större ut då ?
Och råkar tröjan korva sig, ser ju röven lite oformlig ut.

Är det inte bättre du har tröjan utanför, sen kan du ju "råka" lyfta på den ibland, när du rättar till linningen, så brudarna få se baksidan
Citera
2024-11-07, 18:46
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av year
Man stoppar du in tröjan därbak, ser den inte större ut då ?
Och råkar tröjan korva sig, ser ju röven lite oformlig ut.

Är det inte bättre du har tröjan utanför, sen kan du ju "råka" lyfta på den ibland, när du rättar till linningen, så brudarna få se baksidan

Stjärten är ju inte fet, den är fortfarande fin.

Ja, det är ju ett alternativ. Tänkte om den syns hela tiden så kanske den lockar mera.
Citera
2024-11-07, 18:51
Medlem
Q-s avatar
Nej. Lägg om din kost, gör upp en plan. Det är 7 månader till sommaren. Vet inte hur mycket du väger men du kan tappa ganska många kg på den tiden ifall du verkligen vill. Då kan du se bra ut inför sommaren. Nu i vinter kan du gå med lite mer baggy kläder som döljer din mage ifall du nu skäms för den.
Citera
2024-11-07, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av year

Håller med, om du vill att ”stjärten” ska synas mer är det bättre att låta tröjan vila på den. Att ha instoppat i bak och hängande i fram måste se väldigt märkligt ut.
Citera
2024-11-07, 18:59
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vecklor
Håller med, om du vill att ”stjärten” ska synas mer är det bättre att låta tröjan vila på den. Att ha instoppat i bak och hängande i fram måste se väldigt märkligt ut.

Undrade det lite jag med. Men då är det nog bäst att ge sjutton att stoppa in tröjan, och bara råka flasha lite ibland om möjligt.

Tack för svar.
Citera
2024-11-07, 21:40
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Behöver ha er åsikt.

Ny rubrik: Ska man ha tröjan utanför eller innanför byxorna?

/Mod
Citera
Igår, 06:14
Medlem
Pungsvings avatar
Om du vill hetsa andra bögar med din fina stjärt så köp kortare tröjor, alternativt hämma tröjan där nere. Dvs vik upp den och sy den så. Om du inte är bra på nål och tråd så vik upp tröjan utanpå. Tänk på Pungsving när du är ute på stan och visar stjärtens former. Vik upp jackan också. Det är väl dags att köpa ny mascara till helgen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in