Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-11-13, 15:14
Medlem
Geomeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Han spelade en i familjen Mandelbaum. Det var son, far och farfar, och de skulle alla tvla i precis allting. Jag tycker det avsnittet r jttekul!
https://www.youtube.com/results?sear...lbaum+seinfeld

Juste! Det r ett bra avsnitt!!

Inte helt fel att ha sin sista roll i tidernas diskutabelt strsta sitcom ocks!
Citera
2024-11-13, 15:39
Medlem
Geomeisters avatar
I helgen blev det The Mirror Has Two Faces (1996) med Jeffen. Barbara Streisand str som regissr, huvudroll och producent. Det r en dramatisk komedi med fokus p dramatik.

Helt klart en film mer riktad mot tjejer n mn, men filmen tar upp lagom frn olika perspektiv. Dramatiken r vlspelad och de fr in en del humor ocks. "Romcom" r nog inte allas melodi hr p FB, men ett bra alternativ om man gillar snt. Hamnar p positiva delen av min lista bland Jeffs filmer.
Citera
2024-11-14, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
I helgen blev det The Mirror Has Two Faces (1996) med Jeffen. Barbara Streisand str som regissr, huvudroll och producent. Det r en dramatisk komedi med fokus p dramatik.

Helt klart en film mer riktad mot tjejer n mn, men filmen tar upp lagom frn olika perspektiv. Dramatiken r vlspelad och de fr in en del humor ocks. "Romcom" r nog inte allas melodi hr p FB, men ett bra alternativ om man gillar snt. Hamnar p positiva delen av min lista bland Jeffs filmer.

Ung Jeff B: Thunderbolt & Lightfoot med Clintan. (1974.)

Urskn Lloyd B: AIRPLANE! sjlvklart. (1980.) ....och Hot Shots! - filmerna drtill, naturligtvis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in