Citat:
Ursprungligen postat av
FunAndGames
Vilken lustig timing med trdstarten, Jeff Bridges har ju nyligen frsakat all sin vrdighet genom att medverka i den dr styggelsen White Dudes for Harris, herrefan. ......klippt.
Va? Ja jag ska frsts inte bli frvnad, som Mark Hamill som verkar ha varit som betald fr att stdja Harris, haft henne och Tim Walz p sin X-banderoll och sedan skrev ett typ "not our president"-tweet i en stil som var populrt nr Trump utvaldes till president frsta gngen.
Och den vita "antisemitiska, hgerextrema rasisten" Richard Spencer som uppmanade amerikaner att rsta p afrikanen Harris, var r drevet mot denna "potentiella inhemska terrorist" nu nr han de facto r en White Dude for Harris?
Tror de att de gr Amerika till ett mindre konfliktfyllt slagflt genom att ppeka sin egen ras som en sorts motivator att rsta p ngon som indirekt drmed utpekas tillhra en annan ras?
Jag knner lukten av en cyniskt utformad White Dudes for Harris-kampanj gjord av maktmnniskor med inflytande i Hollywood, frn samma fra av lobbyister som skapade Black Lives Matter.
Hamill snackade tminstone inte ras, vad jag vet. Men Jeff Bridges orkar jag inte tnka p just nu. Voffor gr di p detta viset? Fr de arvoden fr det, allihop?