Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-09, 16:27
Medlem
Jag mår så sjukt dåligt över att inte ha fått någon beröring en jäkla massa år. Man hörde att en del tyckte det var jobbigt under pandemin men jag har varit utan betydligt längre än så. Aldrig haft någon flickvän och det är typ omöjligt att hitta någon. Att vara utan sex är något jag har lärt mig leva med men denna brist på beröring och intimitet är något som gör att jag mår psykiskt dåligt.

Att gå på massage och sådant hjälper inte. Jag skulle vilja hyra en kramtjej typ, på riktigt alltså en tjej man bara kan ligga i soffan och hålla om. När jag fyllde 30 så bestämde jag mig för att jag skulle ta livet av mig vid 40 om det inte hade blivit någon skillnad och nu är jag snart där. Jag har aldrig brutit ett löfte i mitt liv men egentligen vill jag ju något annat.

Jag orkar inte det här längre.
Citera
2024-11-09, 16:32
Medlem
kalkryggars avatar
Ok... det låter trist. Men vi går direkt på hur vi ska lösa det här.

1. Vad skulle du säga att det beror på?
  2. Vad har du gjort för att lösa problemet.
  3. Varför har inte problemet blivit löst

Hus skulle du svara på dessa frågor.
Citera
2024-11-09, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
  1. Vad skulle du säga att det beror på?
  2. Vad har du gjort för att lösa problemet.
  3. Varför har inte problemet blivit löst
1. En stor nackdel har varit mitt utseende igenom livet. De flesta män är längre än mig och de ser också bättre ut.
2. Försökt att träffa en massa människor. Volontärarbetat, aldrig tackat nej till aktivitet, rest och försökt med nätdejting.
3. Där tror jag att vi går tillbaka till svar #1. Det finns många män som är mer attraktiva än mig.
Citera
2024-11-09, 17:27
Medlem
KoyaanisQatsiis avatar
Vad gör du aktivt från ditt håll för att hitta en partner? Du kan inte bara titta ut genom fönstret och hoppas på att någon ser dig och frågar om de kan komma in och kramas i 15-20 min för att sedan gå.
Citera
2024-11-09, 17:34
Medlem
nginxs avatar
Gå ut och prata med kvinnor då, förhelvete.
Citera
2024-11-09, 18:07
Medlem
Merwinnas avatar
Jag tror säkert att det har funnits kvinnor på platser där du har varit - skolor, arbetsplatser, "åtgärder" kanske (från Arbetsförmedlingen), föreningar (hoppas jag att du har testat), kursverksamhet (dito), dansställen (hoppas jag också att du har testat - gå en danskurs först), även en del allmänna platser som simhallar och bibliotek, som har varit lika ensamma som du och bara önskat och hoppats att miraklet skulle hända, att någon man skulle uppmärksamma dem någon dag... tjejer som inte har höga krav alls, utan bara vill bli älskade och sätta igång med bröllop-barn-och-hus-paketet som andra kvinnor.

Men jag undrar om du har sett dessa tjejer, eller om du har varit upptagen med att tråna efter någon allmänt populär tjej på avstånd, i stället?
Citera
2024-11-09, 18:27
Medlem
Airwave92s avatar
Går du på krogen något? Ta några öl så att du blir mindre rädd och mer social, testa dig fram
Citera
2024-11-09, 18:41
Medlem
Jepp helt ärligt kvinnor i väst är väl ändå på väg ut ner i historiens soptunna. Åk till nåt annat land och pröva lyckan det gör nog jag nästa gång.
Citera
2024-11-09, 18:54
Medlem
Ond.hickas avatar
Jag blir alltid så nyfiken på hur folk ser ut när de kallar sig fula. Har du nån celebrity lookalike eller nåt?

Det är ju såklart inte utseendet som är hindret även om det kanske inte hjälper, fula killar får kramas och kela varje dag. Berätta lite mer om dig själv, var bor du och var jobbar du med?
Citera
2024-11-09, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon
Jag mår så sjukt dåligt över att inte ha fått någon beröring en jäkla massa år. Man hörde att en del tyckte det var jobbigt under pandemin men jag har varit utan betydligt längre än så. Aldrig haft någon flickvän och det är typ omöjligt att hitta någon. Att vara utan sex är något jag har lärt mig leva med men denna brist på beröring och intimitet är något som gör att jag mår psykiskt dåligt.

Att gå på massage och sådant hjälper inte. Jag skulle vilja hyra en kramtjej typ, på riktigt alltså en tjej man bara kan ligga i soffan och hålla om. När jag fyllde 30 så bestämde jag mig för att jag skulle ta livet av mig vid 40 om det inte hade blivit någon skillnad och nu är jag snart där. Jag har aldrig brutit ett löfte i mitt liv men egentligen vill jag ju något annat.

Jag orkar inte det här längre.

Du måste ju ha något att erbjuda, ser att inbillar dig att du måste se bättre ut än du gör men det är ju inte sant bara kolla runt omkring hur många skitfula människor som är gifta. Du kanske inte vill ha en tjej som är lika ful som dig, så kan det ju vara.

Troligtvis är det din personlighet du behöver jobba på. Snygga män kanske har det lättare i början, att träffa någon, men i slutändan räcker inte det.

Jag tror att du som alla andra som är ofrivilligt singlar, har "entitlement" problem, alltså, du kanske inbillar dig att du har rätt till någon, precis som du är, utan att ha något att ge. Intimitet är all annat än sex, det är att våga vara sig själv med människor man möter.

Då kan man tänka att om man är sig själv, och den personen man är är en gnällig barnunge, så vill ingen vara intim med en. Hur ska man göra då? Jo, utveckla dig själv tills du är hel tillfreds med dig själv och din egen situation, så att du känner att du helt enkelt är trött på dig själv. Det är inte samma som att känna sig ensam.

Du mår inte psykiskt dåligt på grund av avsaknad av beröring, du mår psykiskt dåligt redan innan och därför vill ingen komma nära dig, så dom undviker dig. Om du var mentalt hälsosam så skulle du leva livet oavsett om någon var bredvid dig i soffan eller inte. Och då skulle det visa sig att du var tillräckligt snygg helt plötsligt.

Ta lite online kurser i självutveckling, ta reda på vad det är du vill med livet. Våga. Gör det du drömt om att göra. Det finns inte en tjej på jorden som kommer vara intresserad så länge du planerar självmord vid 40 år sålder. Du är som en felvänd magnet.
Citera
2024-11-09, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Du måste ju ha något att erbjuda, ser att inbillar dig att du måste se bättre ut än du gör men det är ju inte sant bara kolla runt omkring hur många skitfula människor som är gifta. Du kanske inte vill ha en tjej som är lika ful som dig, så kan det ju vara.

Troligtvis är det din personlighet du behöver jobba på. Snygga män kanske har det lättare i början, att träffa någon, men i slutändan räcker inte det.

Jag tror att du som alla andra som är ofrivilligt singlar, har "entitlement" problem, alltså, du kanske inbillar dig att du har rätt till någon, precis som du är, utan att ha något att ge. Intimitet är all annat än sex, det är att våga vara sig själv med människor man möter.

Då kan man tänka att om man är sig själv, och den personen man är är en gnällig barnunge, så vill ingen vara intim med en. Hur ska man göra då? Jo, utveckla dig själv tills du är hel tillfreds med dig själv och din egen situation, så att du känner att du helt enkelt är trött på dig själv. Det är inte samma som att känna sig ensam.

Du mår inte psykiskt dåligt på grund av avsaknad av beröring, du mår psykiskt dåligt redan innan och därför vill ingen komma nära dig, så dom undviker dig. Om du var mentalt hälsosam så skulle du leva livet oavsett om någon var bredvid dig i soffan eller inte. Och då skulle det visa sig att du var tillräckligt snygg helt plötsligt.

Ta lite online kurser i självutveckling, ta reda på vad det är du vill med livet. Våga. Gör det du drömt om att göra. Det finns inte en tjej på jorden som kommer vara intresserad så länge du planerar självmord vid 40 år sålder. Du är som en felvänd magnet.
Du vet närapå ingenting om TS men vet tydligen att han inte har något att erbjuda. Lyssna inte på den här idioten TS.
Citera
2024-11-09, 19:08
Medlem
Det finns hur många feta smörpaket 60+ som helst för dig om du bara vill ha beröring. Du skapar ett eget problem out of the thin air. Vad ska du med beröring till om ett "smörpaket" inte räcker?
Ta en man om du vill. Ring Leif GW. Why not... Vem som helst om du inte har sexuella krav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in