Citat:
Ursprungligen postat av
DEF1
Om en har tandsten exv kan det ge dålig andedräkt. Nej, lukta på sin egen andedräkt är svårt. Men ta ett besök hos käftis eller tandhygienist ändå, skadar inte. Ska ändå göras regelbundet!
Sen behöver du stärka upp ditt självförtroende, exv genom samtal med psykolog. Finns särskilda för de som har komplex för sitt utseende.
Ge inte upp grabben!
Jag har inte haft hål i tänderna sedan jag var i tonåren och jag gör tandstensrensningar regelbundet. Det är inte min andedräkt. Och ja jag vet jag måste upp i självförtroende.
Citat:
Ursprungligen postat av
HemligaBrev
Kan du inte ta kontakt med habiliteringen för autism i Sthlm? De har kurser för personer inom autismspektrum hur man gör för att etablera relationer, knyta kontakter, etc. Gruppträffar på olika teman.
Krävs kanske i och för sig att man är utredd och har fått en autism-diagnos. Men det kan vara just nåt sånt handgripligt som du behöver.,
Jag håller tummarna för dig!!
Ja tyvärr kan jag inte få en utredning, men jag är ändå väldigt osäker på att jag har asperger. Många saker i mitt liv fungerar bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
HORSVERIGE
OK, du är kort. Du får helt enkelt fokusera på korta kvinnor. Det verkar som att det får bli nån utländska då svenskor har en tendens att försöka snärja långa. Om du inte är ful och är rikare än genomsnittet bör det inte bli problem för dig att hitta en fru. Är du en gnidare som inte kan föra dig är det dock en annan fråga. Ingen kvinna vill ha en snåljåp till make. Så är det. Gå igenom punkt för punkt och ansträng dig för att bli bättre på allt. Utseende, social kompetens, hus och hem - ju bättre du är desto lättare att hitta nån som passar dig. Jag tror du kan lösa ditt problem om du bara anstränger dig lite och kanske inte är så kräsen.
Ja jag är kort på riktigt. Ett problem med korta kvinnor är att dom vill ha långa män :/ Vart bör jag finna dessa kvinnor menar du?