2024-12-19, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Du kan nästintill välja och vraka om du är normal och ser normal ut. Självklart ska du kunna försörja henne (och helst hennes familj också).

Råder dig till att göra detta om du inte har möjlighet att få en ur din egen folkgrupp. Gör det! Åren går och du kanske blir psykiskt störd och då blir det svårare för dig att agera för ditt eget bästa. Åk utomlands och se hur det går. Finns trådar här på flash hur man går till väga.
Vad anses att se normal ut? Vilka avvikelser är INTE ok?

Bör man hitta någon på nätet först? För det är ju inte bara att gå runt på stan där nere och tro att något händer.
Citera
2024-12-20, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon

Bör man hitta någon på nätet först? För det är ju inte bara att gå runt på stan där nere och tro att något händer.
Du kan nästan vara hur ful som helst men ju fulare du är desto svårare blir det - även om du är rik.
https://www.youtube.com/watch?v=t62q7Wfqfak
Senast redigerad av HORSVERIGE 2024-12-20 kl. 10:40.
Citera
Igår, 22:39
Medlem
Så fruktansvärt jävla ensamt att leva såhär. Hur ska jag kunna hitta någon? För det första är jag ingen alfahanne och för det andra så tillhör jag de kortaste 10% av männen enligt ChatGPT.

Jag orkar snart inte mer.
Citera
Idag, 01:08
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Så fruktansvärt jävla ensamt att leva såhär. Hur ska jag kunna hitta någon? För det första är jag ingen alfahanne och för det andra så tillhör jag de kortaste 10% av männen enligt ChatGPT.

Du har ju fått massa råd. Ta dig i kragen nu och res till sydostasien. Där finns det kvinnor i drivor som vill kramas. Korta är dom också, du är garanterat längre än de allra flesta.

Att du inte är en alfahanne gör inget. Tvärtom, snälla skandinaviska män har utomordentligt gott rykte där borta i Asien
Citera
Idag, 02:23
Medlem
Citat:

Gör som folk säger. Åk till Sydostasien och ladda ner tinder. Var aktiv där, samtidigt som du är ute och rör dig på gator och torg. Det är OMÖJLIGT att misslyckas.
Du kommer inte bara få kramas och närhet dom kommer lyfta hela dig till skyarna!
Citera
Idag, 10:10
Medlem
HanMedPinnens avatar
Citat:

Du skrev förut att du kunde tänka dig att betala någon, och när jag letar lite hittar jag att du enkelt kan boka upp till 3 timmar gos i Stockholm, från vad som ser ut som en seriös aktör. Det kostar 3550 kr, men har du inkomst och har det så jävligt tycker jag det låter värt ett försök. De har även kortare pass från en timme för 1350 kr, om du vill mjukstarta. Med lite tur hjälper det med desperationen vilket skulle kunna göra det lättare att hitta närhet på andra sätt. De har flera lediga tider redan imorgon på bokningssidan https://betouched.se/cuddling/

Följande är relevanta utdrag saxade från deras säljbeskrivning, och jag tycker de låter vettiga:
Citat:
Cuddling hos mig är en flexibel och icke-sexuell beröringssession där vi tillsammans kommer fram till vad du behöver
Citat:
Vi börjar alltid med att samtala om dina behov och vad du längtar efter, samt vilka gränser som gäller för oss båda
Citat:
  • Vill du prata om livet under beröringen så går det bra, jag har tystnadsplikt (det gäller även själva faktumet att du går på sessioner hos mig).
  • Vi är båda påklädda med minst t-shirt och shorts under den här sessionen. Vi rör inte under kläderna.
  • Vi rör inte kön eller bröst med händerna, stimulerar inte kön på andra sätt och utbyter inte saliv eller andra kroppsvätskor.
  • Uppstår ett sexuellt pirr är det ingen skam i det men vi driver inte interaktionen vidare åt det sexuella hållet.
Citat:
Vi kan också göra sessionen till mer utforskande, upptäckande, du kan få öva på att [...] mjuka upp skam över en kroppsdel eller kroppsfunktion, tex handsvett

Notera särskilt det sista, av mig fetade. Du har uppenbarligen skam över din längd, vilket de med lite tur kanske kan lindra?

Om du känner att livet inte är värt att leva och det är så enkelt att boka kanske det vore något att testa ett pass, och om du gillar det några uppföljande? Vore ju tråkigt att inte vända på alla stenar...

Säg till om du redan testat och inte gillar det så hittar vi på något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in