Nä det här har jag inte sett någonting om alls. Går det inte att länka in inlägg från Facebook som skriver detta? Eller vad står det mer exakt. Tid för död till exempel?
Enligt din länk så är det alltså en kille i 20-års åldern som ska ha blivit rån-mördad? Fy fan...
OK. Du tycker att Facebook är en bra källa?
Jag googlade lite. Du borde pröva det.
Den lokala tidningen har minst två artiklar. Båda är låsta.
Vad jag kan se, så blev fyra gripna och nu är en av dem häktad.
Jag kunde inte finna något om att BO skulle vara avliden. Någon annan som kan läsa artiklarna kanske kan tillföra något?
En ung man blev rånad och misshandlad vid Mölndals bro under lördagskvällen. Rånoffret tvingades uppsöka sjukhus.
Efter att ha sökt med drönare kunde fyra ungdomar, varav en under 15 år, gripas.
Åklagare vill häkta två av de fyra personer som suttit anhållna för ett rån vid Mölndals bro. En person blev misshandlad och rånad på sin telefon.
Citat:
En av de fyra personer som suttit anhållna för ett rån vid Mölndals bro häktas av Göteborgs tingsrätt. Personen spårades upp med drönare efter ett rån och misshandel.
Om du absolut vill ha namn på två av de gripna så kan du mejla Göteborgs tingsrätt och be om åklagarens häktningsbegäran.
Senast redigerad av Drooid 2024-11-11 kl. 03:43.
Jag har läst artiklarna i Mölndals-Posten. Dock helt tyst här på Flashback.
Från gruppen Brottsplats / Samverkan Mölndals Stad:
Citat:
Det skedde en fruktansvärd misshandel/rån förra helgen på en 20-årig pojke vid Mölndals bro och offret har nu avlidit 😔
Beklagar verkligen sorgen till hela familjen ❤️
Detta är så hemskt 💔
Jag är så fruktansvärt berörd utav detta så jag har skrivit till Mölndals posten, regeringen och till kommunen.
Är det såhär det ska få vara i vårt älskade goa Mölndal?
Jag vill göra skillnad men jag vet inte hur 💔
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!