2024-11-11, 13:36
Medlem
Behöver seriöst hjälp. Har en gammal 4 (eller 6?) som jag enbart använder till inspelning med röstmemo. Råkade radera en inspelning för mycket med ”radera permanent”. Är det tvärkört? Den har inte sim eller apple-id.
Citera
2024-11-11, 14:36
Medlem
Berätta varför den memon är så viktig så kommer fler hjälpa.
Citera
2024-11-11, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jacky-blair
Berätta varför den memon är så viktig så kommer fler hjälpa.

Aha. Inspelad överenskommelse med snickarfirma, som nu lagt på 26.000 på notan. Skiter i om det inte håller i en stämning, men för min mentala hälsas skull så vore det extremt hjälpsamt…
Citera
2024-11-11, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19blondie77
Aha. Inspelad överenskommelse med snickarfirma, som nu lagt på 26.000 på notan. Skiter i om det inte håller i en stämning, men för min mentala hälsas skull så vore det extremt hjälpsamt…

Har du inte säkerhetskopia, backup, på iCloud?

Har du det så kan du göra en återställning och installera den säkerhetskopia som ligger på iCloud och som då kan innehålla det du lyckats radera på luren.
Citera
2024-11-12, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19blondie77

Legit! Hoppas du får fram det och gamarna backar fakturan
Citera
Igår, 21:42
Moderator
Chantres avatar
Telefoni, surfplattor och läsplattor --> Telefoner, surf- och läsplattor: felsökning och problem
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in