När jag spelar GTA slog jag plötsligt en nyfiken tanke upp.
Du kan se hundar, gamla människor och ungdomar i staden, men det finns inga barn.
GTA är ett spel som strävar efter verkligheten. Men det är verkligen läskigt att det inte finns några barn i grannskapet. Varför förekommer inte barn i de flesta spel i öppen värld?
När jag spelar GTA slog jag plötsligt en nyfiken tanke upp.
Du kan se hundar, gamla människor och ungdomar i staden, men det finns inga barn.
GTA är ett spel som strävar efter verkligheten. Men det är verkligen läskigt att det inte finns några barn i grannskapet. Varför förekommer inte barn i de flesta spel i öppen värld?
Det har förekommit barn i FiveMs rollspelsvariant av GTA V, Förnuftberget RP har haft ett par ungar med (spelade av vuxna), men det är sällsynt där också.
Varför är väl alldeles uppenbart om man har någon slags moral eller fungerande hjärna.. Postal kan ju annars rekommenderas för där finns det dvärgar som kompensation.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!