Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-11-12, 22:34
Medlem
Orkar inte med detta mer. Jag har nån slags fuck i hjärnan och varje gång jag knullar så grinar jag så in i helvete. Det är så jävla jobbigt den känslan jag får. Jag får gråten i halsen under akten och jag försöker med all kraft hålla tillbaka den, vilket påverkar min prestation, men det är också anledningen att jag brister ut i gråt plötsligt för att jag inte kan hålla tillbaka det. Vad fan ska jag göra? Jag kommer bli känd bland kvinnorna i stan som knullgrinarn om denna skiten inte slutar.
Citera
2024-11-12, 23:01
Medlem
kalkryggars avatar
Ja jösses det låter knepigt detta. Svårt att reda i med det lilla du skriver här.

Vad tror du själv detta beror på. För någon fundering har du väl eller?
Citera
2024-11-12, 23:02
Medlem
526s avatar
Sk "grulla" . . inget att skämmas för. Alla gör det . . . nuförtiden. Knullskammen är kusin med flygskammen.
Citera
2024-11-12, 23:05
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoldaAvsikter
Jag kommer bli känd bland kvinnorna i stan som knullgrinarn om denna skiten inte slutar.

Gå ut med det officiellt och gör det till din knullgrej då. Du kommer få massor av batiktanter som vill trösta dig.
Citera
2024-11-12, 23:09
Medlem
Vilken ålder är du i? Hellre att du gråter än är stum. Säg bara att det är så skönt att du börjar gråta. Kommer att göra mannen ännu mer kåt.

Edit. Läste fel på att du är kille/man.
Senast redigerad av Redrum.187 2024-11-13 kl. 00:00.
Citera
2024-11-12, 23:37
Medlem
Citat:
Orkar inte med detta mer. Jag har nån slags fuck i hjärnan och varje gång jag knullar så grinar jag så in i helvete. Det är så jävla jobbigt den känslan jag får. Jag får gråten i halsen under akten och jag försöker med all kraft hålla tillbaka den, vilket påverkar min prestation, men det är också anledningen att jag brister ut i gråt plötsligt för att jag inte kan hålla tillbaka det. Vad fan ska jag göra? Jag kommer bli känd bland kvinnorna i stan som knullgrinarn om denna skiten inte slutar.

Ärligt talat låter lite konstigt men typ också lite sexigt på samma gång, tjejer vill hellre ha det där än en känslokall kille i sängen som inte bryr sig. Du kanske kan tona ner det och gråta lite lagom? Annars kör på!
Citera
2024-11-12, 23:44
Medlem
När man åker hem från Gambia så är jag kär i tjejer som inte är kära i mig. Efter man kommit så kommer mörkret, apatin och sorgen. Därför försöker jag vänta men det vill inte tjejerna.
Inte heller jag när det kommer för nära. Ja är det enda svaret man kan ge då.
Efteråt sitter man och tänker som en tömd gurka grönsak likt Stephen Hawking ointresserad av både en själv, tjejen och världen. Det enda som finns kvar blir universum.
Citera
2024-11-13, 00:26
Medlem
DieselnDusts avatar
Kan tänka mig att dom ytliga kommer se det som negativt när ni har eran fina stund. Så du får väl belägra dom som är jordnära majoriteten av gångerna. Då dom antagligen skulle se det som fint.
Citera
2024-11-13, 00:38
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Det kan vara så att du bär på saker som du kanske aldrig riktigt rett ut:

1) Uppfostran. Nåt i din uppväxt har fått dig att ha en negativ bild på sex. Kanske en religös uppfostran. Eller en strikt pryd uppfostran. Eller nåt annat negativt du blivit lärd om din kropp eller det andra könet. Du känner skam.

2) Upplevelser. Du har varit med om fysiska upplevelser som påverkar din syn på sex. Sexuella övergrepp - eller icke sexuella beröringar du inte vill vara med om som t ex mobbning eller misshandel. Och de upplevelserna kommer till ytan vid intensiv fysisk närhet.

3) Brist på kärlek. Dina föräldrar gav dig mat och husrum. Men inga kramar, klappar på huvudet, smekningar på kinden. Eller du fick veta av nån eller några att du var värdelös. Inget att ha. Du blir därför överväldigad av hur närhet kan kännas när du upplever den.

Men det kan så klart vara en del av din personlighet. Att du är en känslig människa som reagerar stark på musik, filmer, vänskap, andras känslor. Du kan få ståpäls och gråta en smula vid starka upplevelser.

Jag säljer sex och har några gånger varit med om män som börjat gråta efteråt. Mycket tårar. Skakande kroppar. Jag har legat bredvid och smekt deras ryggar medan de tömt reservoarerna.

Väldigt ofta har det varit män som levt i långa förhållanden där de inte fått sex eller kramar. Och de har känt sig värdelösa, äckliga, inte attraktiva. Så när de äntligen får kramas och känna på en kvinna blir känslorna okontrollerbara.

Andra gånger har de trots medelålder (50, 60 år ) och längre perioder i förhållanden, aldrig fått vara med om en avsugning, medan kvinnorna förväntat sig att bli slickade. Till slut har männen trott att deras kukar varit äckliga. Att ingen kvinna skulle vilja röra vid och smaka deras kukar. Och senare när jag gett dem en lång, skön avsugning har åratal av sorg vällt fram.

Men en tredje grupp har varit män som på ytan har muskler och skägg, men under ytan upplever och känner mycket för allt möjligt mellan himmel och jord. Och så klart vid sex. Det blir plötsligt overload av känslor. Det är inte sorgsna tårar, men efteråt måste de liksom återhämta sig mentalt

Finns det nåt av det jag räknar upp som du känner igen dig i?
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2024-11-13 kl. 00:50.
Citera
2024-11-13, 07:51
Medlem
Euripidess avatar
Citat:

Det där låter lite för bisarrt för att kunna vara sant. Att ha sex är bland det trevligaste som finns, att då börja böla mitt i allt måste ju verkligen döda stämning helt.
Citera
2024-11-13, 07:54
Medlem
Citat:

Min fd kk brukade gråta när vi knullade för att det var så skönt, lite skevt de första gångerna när hon gråtandes försökte putta ut kuken medans en annan stretade emot.
Citera
2024-11-13, 08:14
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Min fd kk brukade gråta när vi knullade för att det var så skönt, lite skevt de första gångerna när hon gråtandes försökte putta ut kuken medans en annan stretade emot.
Om någon gråtandes försöker få ut din kuk så borde du inte försöka tvinga den att vara kvar. Även om hon gråter för att det är "så skönt" när hon försöker få ut den ut sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in