Hej
Nu så är det otroligt populärt att vara väldigt ointresserad av att befolka Sverige med kristna mycket och fort. Det föds jättefå barn därför. Många som var i tonåren och var 16 år kände sig vuxna nog för att festa en massa men sen blev de äldre och hörde säkert om Jesus och började hata tanken på att ha sex och ha mycket barn
verkar det som. Sverige är till ytan stort och om man bara tänkte, som jag, att livet är till för att skaffa en stor familj, då skulle vi kunna öka den kristna befolkningen i Sverige fort och mycket. Fast jag vet inte den exakta orsaken till att det är så opopulärt med tidiga och stora familjer, det kanske är helt enkelt veka kvinnor som fruktar att föda barn. Fast kanske är det västerländska länder som USA som har igång massa dumma fabriker med krimskrams som de måste kränga och på köpet lobotomerar dom typ svenska kvinnor så att de älskar att handla prylar hela sitt liv bara typ och kanske skaffa 1 barn när de är 40. Jag har sett många kvinnor i Stockholm som går runt i finkläder och har NK väskor. Dom verkar på riktigt tro att det där är bättre än att hålla ett barn nog.
Diskutera hur vi löser detta stora förakt för tidigt föräldraskap med målet att ha många kristna barn i Sverige (för att göra landet stort och mäktigt och bra)?