Citat:
Ursprungligen postat av
Vitaherrarebest
Det där är väl en hadith, alltså en tolkning av en imam om vad som kommer att ske när jorden håller på att ta slut?
Du vet ju inte ens vad du pratar om?
Det är Sunnan (sunnah). Läs på om värderingen när det gäller de islamistiska texterna så kanske du förstår bättre. Jag har läst ganska mycket av texterna själv. Det har tagit många år men har varit intressant. Men också ganska hemskt då det är så onda och hemska texter.
Det är rena hattexter mot kvinnor, homos och olika folk. Det låter mer som att du inte vet vad du talar om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vitaherrarebest
Var är tvåstatslösningen? Menar du nya ryssland?
Mellan Ukraina och Ryssland så blev det en tvåstatslösning. Men från Rysslands sida så blev de en del av många stater när det blodröda Sovjet klappade ihop.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vitaherrarebest
Du är väldigt partisk. Okej för israel att kriga och ta över land samtidigt som ryssland inte kan göra samma? Intressant.
Jag är väldigt partisk för rättvisa. Israel krigar inte egentligen. De försvarar sig. Muslimerna har yttrat gång på gång att de aldrig tänker sluta kriga, inte förrän de alla är döda eller att alla judar är utplånade och hela Israel är utplånat.
Ser du inte skillnaden?
Citat:
Ursprungligen postat av
Vitaherrarebest
Varför skriver du också som du gör? med zz och sånt? Tror du att du framstår som trovärdig, seriös person?
Ja det tror jag eftersom jag tydligt markerar om jag menar den hemska diktaturens Ryzzland eller folkets Ryssland. Det är två helt skilda saker och jag tycker det är viktigt att inte folket generellt blir anklagade för diktaturens enorma brott mot mänskligheten enligt fascismens bas.
Det ryska folket ska vi stödja eftersom den extremt onda diktaturen även förtrycker dem mycket hårt och begår mord efter mord på de som vill yttra sig som en människa är skapt att vilja enligt det mänskliga arvet.
Men allt som allt. Hur ska man tolka dina inlägg? Är du för diktatur och muslimsk folkutrotnings-filosofi?