Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-11-14, 19:48
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiPad
Varför hon ställde in dejten hon själv bett om och sen kontaktar mig om något helt random senare på kvällen.
Samt hur sjuk hon faktiskt är?
Hon kontaktade dig för att hon ville kolla om du var besviken för att hon hade ställt in dejten men kunde inte ställa frågan rakt ut så för att ha en anledning att ringa hittade hon på att hon skulle sälja bilen.

Det kunde också vara så att Om hon använder bilen för att komma till dig kunde det vara ett sätt att antyda att hon inte vill träffa dig mer eftersom hon inte har kvar sin bil och ville kolla där med hur du skulle reagera.
Citera
2024-11-15, 08:36
Medlem
Valties avatar
Citat:
En tjej har varit efter mig ett tag. Hon frågade ett flertal gånger om jag ville träffa henne men jag avböjde. Till sist så valde jag att nappa på betet och vi tog en promenad. Efter det har hon kontaktat mig i princip varje dag. Jag har väldigt sällan hört av mig först.

Vi har totalt träffats 5 gånger och vi har knullat, sovit över och myst på morgonen.
Hon har även sugit min kuk ett flertal gånger.
Senast vi sågs så sa hon till mig i sängen när vi skulle sova att hon verkligen gillade mig.
På morgonen ställde hon en fråga i soffan och jag svarade lite drygt. Hon övertänkte och blev ledsen. Några tårar rann ner för hennes kind. Jag tröstade henne och förklarade att det inte är någon fara med att fråga saker. Hon skämtade även om att jag skulle följa med henne och träffa hennes familj.

Men tyvärr har jag sett vissa varningssignaler. Hon har gett mig en smäll på kinden och även slagit mig med en ganska hård kudde i huvudet på mig utan anledning. Han tog en bild på mig och sparade bilden. Hon skickade även bilden på mig till en släkting till henne.

När vi skiljdes åt sist så skickade hon förlåt över att hon frågat en fråga. En dag senare så frågar hon om hon kan komma till mig. Jag svarar att det går bra. Samma dag som vi ska ses så skickar hon ett meddelande och säger att hon är på dåligt humör och ställer in. Jag svarar kort och säger att det är lugnt.

Senare på kvällen så frågar hon mig om jag vet någon som kan tänka sig att köpa hennes bil. Jag svarar och hon verkar allmänt passivt aggressiv i sina svar trots att hon hörde av sig till mig. Hon svarade kort och jag svarade inte eftersom det inte fanns något att svara på. Vad är detta för beteende?

Det mest otäcka är: När hon sa att hon tyckte om mig i sängen så sa hon att ”jag känner att om du skulle ligga med någon annan så har jag lust att döda tjejen”.
Vad är detta? Hon lät seriös när hon sa det också.

Borderline eller annan valfri personlighetsstörning. Spring fort som fan. Innan hon blir på smällen.

Sanna mina ord.
Citera
2024-11-15, 09:17
Medlem
Det låter som en person med allvarliga problem, där fasaden sakta börjar krackelera. Jag hade avslutat relationen – samma dag som du försöker ta avstånd eller göra slut kan hon fabricera en historia som får andra att ifrågasätta vem du är.

Den här typen av personer kan vara kapabla till mycket, och det är svårt för många att inte känna sympati för en kvinna som gråter och pekar ut någon som skyldig. Jag hade varit extremt försiktig och troligen smugit mig ur relationen på ett så diskret och smidigt sätt som möjligt – som att "moonwalka" ut ur hennes liv.
Citera
2024-11-15, 10:26
Medlem
ThaiPads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valtie
Borderline eller annan valfri personlighetsstörning. Spring fort som fan. Innan hon blir på smällen.

Sanna mina ord.

Är du helt säker på att det rör sig om en personlighetsstörning? Jag går också i tankarna på borderline men känns som att jag övertänker.

Grejen är den att hon inte använder preventivmedel. Första gången vi hade sex körde vi på utan kondom och jag sprutade i henne två gånger. Dagen efter skickade hon bild på ett paket akut p-piller. Andra gången använde vi på kondom. Sedan dess så har vi kört med avbrutet samlag. Men läste tyvärr att spermier kan finnas kvar i urinröret och om man kör en rond två. Men risken för graviditet borde vara ganska liten.
Citera
2024-11-15, 10:50
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Är du helt säker på att det rör sig om en personlighetsstörning? Jag går också i tankarna på borderline men känns som att jag övertänker.

Grejen är den att hon inte använder preventivmedel. Första gången vi hade sex körde vi på utan kondom och jag sprutade i henne två gånger. Dagen efter skickade hon bild på ett paket akut p-piller. Andra gången använde vi på kondom. Sedan dess så har vi kört med avbrutet samlag. Men läste tyvärr att spermier kan finnas kvar i urinröret och om man kör en rond två. Men risken för graviditet borde vara ganska liten.

Allvarligt ThaiPad. Hade jag varit din kompis nu hade jag gett dig en sådan rungande örfil att du hade förlorat medvetandet för en stund. För att väcka dig hade jag högtrycksspolat dig med kallt vatten tills du spyr ut de få hjärnceller du uppenbarligen har.

Vill du spela roulett med ditt liv gör det i så fall med en sexskjutare så bara du själv blir drabbad. Ditt liv, dina beslut, dina konsekvenser men dra för helvete inte in ett tredje liv.

// CC
Citera
2024-11-15, 11:16
Medlem
ThaiPads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Allvarligt ThaiPad. Hade jag varit din kompis nu hade jag gett dig en sådan rungande örfil att du hade förlorat medvetandet för en stund. För att väcka dig hade jag högtrycksspolat dig med kallt vatten tills du spyr ut de få hjärnceller du uppenbarligen har.

Vill du spela roulett med ditt liv gör det i så fall med en sexskjutare så bara du själv blir drabbad. Ditt liv, dina beslut, dina konsekvenser men dra för helvete inte in ett tredje liv.

// CC
Grejen är den att när jag sprutade i henne så sa hon inget om det. Så jag sprutade vid andra ronden också. Jag tänkte att hon borde ha sagt till om hon inte använde p-piller eller liknande. Det brukar tjejer vara noga med annars.

Men jag känner mig förvirrad som sagt. Jag känner att något inte stämmer med denna tjej rent psykiskt. Men det är subtila signaler.
Citera
2024-11-15, 11:21
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Grejen är den att när jag sprutade i henne så sa hon inget om det. Så jag sprutade vid andra ronden också. Jag tänkte att hon borde ha sagt till om hon inte använde p-piller eller liknande. Det brukar tjejer vara noga med annars.

Men jag känner mig förvirrad som sagt. Jag känner att något inte stämmer med denna tjej rent psykiskt. Men det är subtila signaler.

Lita aldrig på en tjej. ALDRIG!!! Utgå från att hon INTE nyttjar preventivmedel även om hon säger att hon gör det.

Det här är DITT ansvar. Ingen annans. Jag har många vänner som åkt dit på detta. Både som ONS, som nyss träffats och de som varit gifta i många år. När det gäller barn kan man aldrig lita på en kvinna.

// CC
Citera
2024-11-15, 11:44
Medlem
Valties avatar
Citat:

Du är ute på farligt vatten nu, min vän.

Jag har barn tillsammans med en kvinna som med största sannolikhet har en personlighetsstörning. Hon vägrade också skydda sig, utan använde istället "säkra perioder" som metod. Du förstår ju vad som hände sedan. Skillnaden här är att jag även fick två till barn med henne innan jag tackade för mig och stack.

Behöver jag säga att jag har haft ett helvete och även har än idag?
Citera
2024-11-15, 12:22
Medlem
ThaiPads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valtie
Du är ute på farligt vatten nu, min vän.

Jag har barn tillsammans med en kvinna som med största sannolikhet har en personlighetsstörning. Hon vägrade också skydda sig, utan använde istället "säkra perioder" som metod. Du förstår ju vad som hände sedan. Skillnaden här är att jag även fick två till barn med henne innan jag tackade för mig och stack.

Behöver jag säga att jag har haft ett helvete och även har än idag?
Jag har skrivit tidigare i tråden att jag känner mig förvirrad av henne. Hon verkar stark men samtidigt svag i psyket. Svårt att sätta fingret på vad som är fel.

Jo jag förstår att du har det svårt än idag. Beklagar verkligen.
Men såg du några tidiga varningssignaler när ni började dejta?
Citera
2024-11-16, 08:40
Medlem
Valties avatar
Citat:
Jag har skrivit tidigare i tråden att jag känner mig förvirrad av henne. Hon verkar stark men samtidigt svag i psyket. Svårt att sätta fingret på vad som är fel.

Jo jag förstår att du har det svårt än idag. Beklagar verkligen.
Men såg du några tidiga varningssignaler när ni började dejta?

Det var många saker. Hon pratade bara om sig själv och allt hon hade gjort. Alla resor osv.
Arg i trafiken, blev ofta skogstokig när någon inte blinkade. Var nära att krocka flera gånger men det var alltid fel på dom andra bilisterna. Hon tog aldrig på sig något överlag, det var alltid fel på mig eller andra runt om henne. Hon kunde vara väldigt lynnig i humöret, ena stunden glad för att i nästa få ett utbrott. Hon höll sex emot mig bara för att hon kunde.

Idag slipper jag se fanskapet så ofta. Vi går till F-rätten för att föra normala diskussioner samt bestämma saker kring barnen.

Kom ihåg att i början håller dom ofta masken uppe och är väldigt charmiga och sexuella. Efter ett tag krackelerar den och då kommer monstret fram.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in