Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-15, 17:55
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casparaidis123
Just nu ligger premium p runt 2.4 dvs om du kper MSTR och BTC gr upp gr du x2.4 via dina MSTR
r detta helt relaterat till antalet BTC dom har eller hur rknas det ut? Kan man flja det ngonstans?
Citera
2024-12-15, 18:12
Medlem
zickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Nr du kper MSTR s kper du redan mer eller mindre BTC med hvstng d MTSR brukar flja BTC rtt duktigt och d gr 2-4X vad BTC gr.

S var lite frsiktig.

Citat:
Just nu ligger premium p runt 2.4 dvs om du kper MSTR och BTC gr upp gr du x2.4 via dina MSTR

Bra info, tack!
Citera
2024-12-15, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
r detta helt relaterat till antalet BTC dom har eller hur rknas det ut? Kan man flja det ngonstans?

Ja fljer IAs rapporter. Har du patrion fr du tillgng till hans sheet. Gr enorm skillnad om du DCAr
Citera
2024-12-15, 18:39
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Sjlvklart, vi r helt verens. Skillnaden mellan dig och mig r att jag precis som Saylor gr kort FIAT, och r all in BTC. Tiden fr utvisa vem som har rtt, hittills har det fungerat vl.

Att du vljer att kalla en av USAs viktigaste hndelser fr brsen och att kunna redovisa bla krypto och ett vrde frklarar varfr du aldrig kommer bli mngmiljonr p krypto. Lycka till med dina index fonder 😂

Vet du vilken rnta Saylor ftt p sina obligationer och skuldbrev det r skrmmande va dom kastar pengar p han.
Jag r redan mngmiljonr p sedvanliga investeringar. Sen har jag en inte s liten position i krypto mest som en hedge. Men jag tror inte p krypto i lnga loppet och drmed tror jag naturligtvis inte p MSTR p lng sikt, ven om jag gratulerar de som tjnat fina pengar p aktien - s r mitt rd att slja av successivt och skra upp vinster.
Att g all in p ngonting r alltid dumt och den som blir rik p att g all in p ngot har bara bondtur IMO.
Citera
2024-12-15, 19:17
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Sen har jag en inte s liten position i krypto mest som en hedge.
I Bitcoin menar du? Eller ngon shitcoin?
Citera
2024-12-15, 19:22
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
I Bitcoin menar du? Eller ngon shitcoin?
Det r utanfr topic, men frmst BTC och ETH.
Citera
2024-12-15, 19:28
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Det r utanfr topic, men frmst BTC och ETH.
Nja, det r ju relevant nr man talar om MSTR och om man tror/inte tror p krypto.

Jag tror p BTC och jag r agnostisk p 4-5 andra, och jag r enig med det bland det tusentals vriga som jag inte tror p.

Men, ja detta r inte trden att frska vertala varandra om vilken krypto som funkar eller ej. Jag ville bara veta vad du menade nr du sa att du hade en strre summa i "krypto".
Senast redigerad av Leaston 2024-12-15 kl. 19:55.
Citera
2024-12-15, 20:00
Medlem
Citat:
Jag r redan mngmiljonr p sedvanliga investeringar. Sen har jag en inte s liten position i krypto mest som en hedge. Men jag tror inte p krypto i lnga loppet och drmed tror jag naturligtvis inte p MSTR p lng sikt, ven om jag gratulerar de som tjnat fina pengar p aktien - s r mitt rd att slja av successivt och skra upp vinster.
Att g all in p ngonting r alltid dumt och den som blir rik p att g all in p ngot har bara bondtur IMO.

nskar dig lycka till, att sga att jag inte tror p krypto r som att joina den politikern som trodde internet va en fluga
Citera
2024-12-16, 08:31
Medlem
Leastons avatar
MSTR upp mot 450 i natt i efterhandeln.
https://x.com/invest_answers/status/...558687013?s=46
Citera
2024-12-16, 09:29
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
MSTR upp mot 450 i natt i efterhandeln.
https://x.com/invest_answers/status/...558687013?s=46
Volatiliteten idag lr bli helt galen. Kommer flja det under dagen. Men jag HODLar som vanligt och kommer inte slja nt. Sen kommer jag i efterhand tnka "fan jag skulle slt dyrt och kpt in mig billigare senare" men det r alltid s.
Citera
2024-12-16, 10:32
Medlem
6% pre market. Frvnar mig inte om vi stnger under 400 idag.
Citera
2024-12-16, 10:54
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Volatiliteten idag lr bli helt galen. Kommer flja det under dagen. Men jag HODLar som vanligt och kommer inte slja nt. Sen kommer jag i efterhand tnka "fan jag skulle slt dyrt och kpt in mig billigare senare" men det r alltid s.
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
6% pre market. Frvnar mig inte om vi stnger under 400 idag.
Ja, det lr bli volatilt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in