Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Idag, 13:15
Medlem
Det låter som en våt dröm att få bli avsugen då alla har gått hem eller att få sätta på en äldre kvinna som är rektor på hennes kontor.

Tyvärr kommer den fantasin aldrig ske pga ålder och att jag inte jobbar på en sådan miljö.

Därför undrar jag om ni har gjort det

- Hur gammal var du och hon/han du hade sex med?
- Plats ? Kateder i en skola eller på ett kontorsrum över en soffa?
- Kändes det härligt eller konstigt efteråt?
- Vilken arbetstitlar hade ni?
- Blev det flera gånger med samma partner?
- Hade nu sex med andra från jobbet?

Har bara hört en liten historia om en 22-åring med 20 cm kuk som läg med kvinnor över 50 på Domstolsverket. Låter som rena porren likt Jordi El Nino.
Citera
Idag, 13:16
Medlem
Crabbofixs avatar
Nej det är inte tillåtet att ha sex på arbetstid.
Citera
Idag, 13:25
Medlem
När jag var 22 år gammal så jobbade jag som nattreceptionist på ett hotell i La Manga, Spanien. En spansk väns storasyster som var lite nymfo kunde dyka upp på en snabbvisit mitt i natten ibland där det ena ledde till det andra. Det är det enda jag kan bidra med när jag själv har varit i tjänst.

Utöver det så har jag själv besökt en kvinna som jobbade på en säng affär i Eskilstuna. När hon stängde butiken 18.00 så ville hon att jag skulle komma över, vi provknullade förmodligen fem eller sex olika sängar på butikens övervåning, detta var 2010. Något säger mig att jag inte var den enda som ägnat sig åt detta med denna sexuellt frustrerade tös.

I Kiruna 2013 bodde jag på hotell några veckor när jag jobbade vid gruvan. En städerska blev en aning närgången. Hon ville ofta hångla med mig men mer än så ville hon inte göra, förutom sista dagen när hon gav mig ett bj. Gift var hon också, men det är något med mitt utseende som får en del kvinnor att agera "opassande".
Citera
Idag, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
När jag var 22 år gammal så jobbade jag som nattreceptionist på ett hotell i La Manga, Spanien. En spansk väns storasyster som var lite nymfo kunde dyka upp på en snabbvisit mitt i natten ibland där det ena ledde till det andra. Det är det enda jag kan bidra med när jag själv har varit i tjänst.

Utöver det så har jag själv besökt en kvinna som jobbade på en säng affär i Eskilstuna. När hon stängde butiken 18.00 så ville hon att jag skulle komma över, vi provknullade förmodligen fem eller sex olika sängar på butikens övervåning, detta var 2010. Något säger mig att jag inte var den enda som ägnat sig åt detta med denna sexuellt frustrerade tös.

I Kiruna 2013 bodde jag på hotell några veckor när jag jobbade vid gruvan. En städerska blev en aning närgången. Hon ville ofta hångla med mig men mer än så ville hon inte göra, förutom sista dagen när hon gav mig ett bj. Gift var hon också, men det är något med mitt utseende som får en del kvinnor att agera "opassande".

Alltid något men poängen är att det är från hennes initiativ. Har verkligen städerskan visat med kroppspråk att hon ville knulla?
Citera
Idag, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Alltid något men poängen är att det är från hennes initiativ. Har verkligen städerskan visat med kroppspråk att hon ville knulla?
Städerskan brukade komma till mitt hotellrum vid halv sju på morgonen. Hon tog av sig allt utom trosorna och sedan låg vi och hånglade i sängen, jag försökte få av henne trosorna men hon sa alltid nej. Det var som sagt bara min sista dag på hotellet som hon sög av mig, jag fick spruta henne över pattarna om det hör till saken.
Citera
Idag, 13:39
Medlem
Japp, på arbetstid dessutom med en kollega och inför kameror på allmän yta så helt öppet fast det var för 20år sen. Hade inte brytt mig om jag hade fått sparken.

Jo just det jag hade sex ytterligare en gång på jobbet fast ingen kollega utan en gäst.

Kan haft sex mer gånger men kommer inte på några nu.
Citera
Idag, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Städerskan brukade komma till mitt hotellrum vid halv sju på morgonen. Hon tog av sig allt utom trosorna och sedan låg vi och hånglade i sängen, jag försökte få av henne trosorna men hon sa alltid nej. Det var som sagt bara min sista dag på hotellet som hon sög av mig, jag fick spruta henne över pattarna om det hör till saken.
Jadu....det var märkligt.
Citera
Idag, 14:26
Medlem
Början av 90-talet, jobbade på ett hotell i norra Stockholm. En av receptionisterna var nymfoman och raggade på mig, jag 21 och hon 27 år. Hon fixade ett hotellrum som vi knullade i på arbetstid en gång. Hon var dessutom en riktig screamer.
Citera
Idag, 14:28
Medlem
Har dessutom haft sex med flera kunder, dock inte på arbetstid ...
Citera
Idag, 14:51
Medlem
halaltarzans avatar
Hade eget under några år där jag hade en donna som kom in några gånger och bl.a. stod lutad över skrivbordet och tog emot.

Sen när jag reste som säljare och vi hade hyrt någon lokal som vi skulle ställa iordning. Ibland hade vi inte något hotell och då hade alla typ luftmadrasser med sig. Naturligtvis gick hela gänget ut på kvällen och det var inte ovanligt att det gökades både här och där i lokalen.

Och naturligtvis när jag jobbade på krogen (på två krogar var det jag som hade nycklarna och ansvaret) och man fixade till någon efterfest med kvinnliga gäster och polare som jobbade på andra krogar.

Kom på en till gång när jag passade en polares butik i en mindre stad och min dåvarande kom på besök över helgen. Satte aldrig "kommer strax" på dörren utan stod och tog henne bakifrån på lagret med typ halva kroppen i butiken så man skulle höra om det kom någon kund.
Senast redigerad av halaltarzan Idag kl. 15:12.
Citera
Idag, 15:09
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Jag har inte haft sex på mina arbetsplatser nån gång. Men varit och knullat på andras arbetsplatser i mitt jobb som prostituerad.

Det jag minns nu på rak arm är olika kontor, verkstäder, i hytten på långtradare och i ett tomt lastutrymme på en lastbil.

Dessutom på ett hotell där kunden jobbade samt i en affär på en soffa efter stängningsdags.

Kan vara fler ställen, men minns inte det just nu.
Citera
Idag, 15:31
Medlem
Jobbade på en mekanisk verkstad för runt 20 år sen.
Mycket att göra så jobbade över ensam på helgen. Flickvännen kom förbi med käk (hon 18 jag 22) så jag passade på att ta henne bakifrån mot ett pallställ ute i verkstaden.

Några år senare lyckades jag släta över en 43-årig trebarnsmamma som jobbade på kontoret när vi var iväg på kick off.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in