Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-11-15, 04:57
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Städerskan brukade komma till mitt hotellrum vid halv sju på morgonen. Hon tog av sig allt utom trosorna och sedan låg vi och hånglade i sängen, jag försökte få av henne trosorna men hon sa alltid nej. Det var som sagt bara min sista dag på hotellet som hon sög av mig, jag fick spruta henne över pattarna om det hör till saken.

Har inte städerskor rum som måste städas innan nästa gäst?
Citera
2024-11-15, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Har inte städerskor rum som måste städas innan nästa gäst?
Jo det har dom, men vissa gillar att suga kuk innan arbetspasset börjar uppenbarligen.
Citat:
Ursprungligen postat av Hahaxoxo666
Aldrig haft sex på mitt jobb men däremot är jag alltid kåt på mitt jobb och blir våt varje pass. Sitter mycket i kassan så blir en del ögonknull med äldre män, blir mycket våt. Bara en konversation kan göra mig riktigt våt.
Säg till kunderna att du är våt och göm en kamera som filmar, vore kul att se deras reaktioner.
Senast redigerad av Moranco 2024-11-15 kl. 09:27.
Citera
2024-11-15, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Under arbetstid?

Yes, kvällstid dock.
Citera
2024-11-15, 12:19
Medlem
Citat:
Det låter som en våt dröm att få bli avsugen då alla har gått hem eller att få sätta på en äldre kvinna som är rektor på hennes kontor.

Tyvärr kommer den fantasin aldrig ske pga ålder och att jag inte jobbar på en sådan miljö.

Därför undrar jag om ni har gjort det

- Hur gammal var du och hon/han du hade sex med?
- Plats ? Kateder i en skola eller på ett kontorsrum över en soffa?
- Kändes det härligt eller konstigt efteråt?
- Vilken arbetstitlar hade ni?
- Blev det flera gånger med samma partner?
- Hade nu sex med andra från jobbet?

Har bara hört en liten historia om en 22-åring med 20 cm kuk som läg med kvinnor över 50 på Domstolsverket. Låter som rena porren likt Jordi El Nino.
Låg med flera äldre/mogna kvinnor genem mitt jobb som 25-30, dock inte på domstolverket . Gifta 50/55+ var dom kåtaste. Lärde mig "ögonknulla" dom först, många föll för mina kåta och hungriga avklädningsblickar.
Citera
2024-11-15, 12:59
Medlem
Är man upptagen se för fan till att ha respekt för er själva och andra!
Man gör bort sej genom
Att vara ett svin!

Gör slut, lev ut och väx upp
Citera
2024-11-15, 13:03
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag satte på en kollega några gånger då vi jobbade helger tillsammans, gjorde det i omklädningsrummet efter arbetstid. Det fanns kameror på lagret å vi ville knulla ostraffat. Jobbar i livsmedelsbutik.
Citera
2024-11-15, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Låg med flera äldre/mogna kvinnor genem mitt jobb som 25-30, dock inte på domstolverket . Gifta 50/55+ var dom kåtaste. Lärde mig "ögonknulla" dom först, många föll för mina kåta och hungriga avklädningsblickar.

Vad var det för typ av jobb?
Citera
2024-11-15, 18:11
Medlem
Citat:
Vad var det för typ av jobb?
Både som ordningsvakt på hotel/krog och som Taxi och bussförare. Observera att jag skrev genem jobbet och inte .
Citera
2024-11-19, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Både som ordningsvakt på hotel/krog och som Taxi och bussförare. Observera att jag skrev genem jobbet och inte .
Jag förstår
Citera
Igår, 12:17
Medlem
Incendios avatar
Vad sjutton är "en sådan miljö"? Vilken arbetsmiljö inbjuder till sex?

Men ja, det har hänt några gånger på makens kontor på kvällstid.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in