Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
I am thrilled to announce Robert F. Kennedy Jr. as The United States Secretary of Health and Human Services (HHS). For too long, Americans have been crushed by the industrial food complex and drug companies who have engaged in deception, misinformation, and disinformation when it comes to Public Health. The Safety and Health of all Americans is the most important role of any Administration, and HHS will play a big role in helping ensure that everybody will be protected from harmful chemicals, pollutants, pesticides, pharmaceutical products, and food additives that have contributed to the overwhelming Health Crisis in this Country. Mr. Kennedy will restore these Agencies to the traditions of Gold Standard Scientific Research, and beacons of Transparency, to end the Chronic Disease epidemic, and to Make America Great and Healthy Again!
- Donald Trump
https://x.com/realDonaldTrump/status...70020427595797
Så vad tror ni? Kommer Kennedy fixa upp alla kroniska sjukdomar, gå till bottnen med covid och göra sig av med seed oils?
Jag måste säga att det kan är ett klart uppsving ifrån den förra sekreteraren.
Världen har aldrig varit så pass sjuk som den är idag. Livsmedelsverken världen över ljuger skamlöst och alla vetenskap om medicin och kost är helt tillfångentagna av konglomerat.
Jag tror Kennedy är vägen ur denna världsomsvärmande misär.
Haha, en knäppgök och konspirationsteoretiker som är skeptisk mot vaccin, ja vad kan gå fel??
Tron på att en knäppgök har nåt att tillföra världen är ännu en extrem dysfunktionalitet hos maga-sekten.
Jag säger det igen, Idiocrazy är här.
Om det kommer en ny pandemi kanske värre än Covid-19 under Trumos regim
( gud förbjude) riskerar 10-tals miljoner amerikaner dö om denne pajas får styra.