Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-15, 12:19
Medlem
ledarliljans avatar
Ftt starkt intresse i idn om tidigare liv.
Dels tanken p att tidigare trauman kan pverka ens nuvarande liv.
Men frmst, hur vet man och hur gr man fr att frdjupa sin egna sjls historia?

Jag r inte religis, troende eller liknande.
Tror knappt p andar osv.
Skulle vl kalla mig sjlv agnostiker.
Men tanken p att man levt frut, tnder ngot i mig!!
Fr det knns s starkt.
Jag r tex vertygad om (men kan inte frklara alls vad den vertygelsen kommer ifrn) att jag tidigare levt i Anderna, fr jag r utan egentlig anledning otroligt dragen och intresserad av den kulturen.
Det sker nstan en fysisk reaktion, jag har svrt att beskriva den..

Skulle vara intressant att g till ett medium, ven om jag inte tror p dom fr fem re, men tnk om de skulle sga att jag levt i just Anderna!

Finns det ngot annat stt att "forska" i sina eventuella tidigare liv, knner att jag r helt grn i mnet..
Citera
2024-11-15, 12:30
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ledarliljan
Skulle vara intressant att g till ett medium, ven om jag inte tror p dom fr fem re, men tnk om de skulle sga att jag levt i just Anderna!

Du fr g till ngon annan, vi tror inte p dig fr fem re.

ven fast har en gigantisk samling information gllande tidigare liv.
Citera
2024-11-15, 12:34
Medlem
Men slpp illusionen. Hur skall reinkarnation g till rent logiskt tnker du?
Citera
2024-11-15, 12:44
Medlem
Det finns regressionsterapi dr man fr hjlp att se tidigare liv. En jag vet som har testat mkt i inom det ockulta sa att detta var det som kndes mest vertygande.

Vi vet inget om detta men det finns mnniskor som i detalj kan bertta om tidigare liv och ange bde datum , namn och adresser bl a en indisk flicka som menade att hon levt p Irland.
Citera
2024-11-15, 12:45
Medlem
TwoThousands avatar
Mnniskan lmnar kroppen!
Och allt livet krt bakom sig!
Nr lmnat sitt tidigare liv!
Fljer med gentemot ljuset!
Fr ett nytt liv p domens dag!
Dr p den andra sidan ljuset!

Mnniskan r evig, ven fast kroppen slutar att fungera lever vi vidare.
Citera
2024-11-15, 12:49
Avstngd
Timothy.McVeighs avatar
Konstigt att s mnga har levt ett tidigare liv som Napoleon eller kejsare alt Kleopatra, mycket sllan hr man ngon sga att dom
levt ett tidigare liv som sotare, slav eller prostituerad...mrkligt...
Citera
2024-11-15, 12:50
Medlem
ledarliljans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klokakamelen
Det finns regressionsterapi dr man fr hjlp att se tidigare liv. En jag vet som har testat mkt i inom det ockulta sa att detta var det som kndes mest vertygande.

Vi vet inget om detta men det finns mnniskor som i detalj kan bertta om tidigare liv och ange bde datum , namn och adresser bl a en indisk flicka som menade att hon levt p Irland.

Det verkar hftigt.
Men bde dyrt och knns skrmmande. r vl dock det enda stt att f svar.
Leta inom sig sjlv och sina egna "minnen".
Snarare n att ngon annan talar om det fr en, fr om inte jag vet, hur kan ngon annan d veta och tala om fr mig, en frmling, hur det ligger till ..
Citera
2024-11-15, 12:51
Medlem
ledarliljans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Konstigt att s mnga har levt ett tidigare liv som Napoleon eller kejsare alt Kleopatra, mycket sllan hr man ngon sga att dom

O, fr mig r det tvrtom, aldrig hrt att ngon skulle levt som en knd person, dremot bara hrt om att de varit vanligt folk..
Citera
2024-11-15, 12:56
Medlem
Citat:
Det verkar hftigt.
Men bde dyrt och knns skrmmande. r vl dock det enda stt att f svar.
Leta inom sig sjlv och sina egna "minnen".
Snarare n att ngon annan talar om det fr en, fr om inte jag vet, hur kan ngon annan d veta och tala om fr mig, en frmling, hur det ligger till ..

Du kan kolla denna lnk om hur tidigare liv regression fungerar, var ju ett program p kanal 5 med Pontus Grdinger fr +20 r sedan: https://www.youtube.com/watch?v=tt-97mQIQK4
Citera
2024-11-15, 12:59
Avstngd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
O, fr mig r det tvrtom, aldrig hrt att ngon skulle levt som en knd person, dremot bara hrt om att de varit vanligt folk..
Det finns en kille i stadsdel inte lngt ifrn mig som pstr att han r en reakarnation av GUD, mrkligt nog klarar han inte av att utfra ngra underverk.
Citera
2024-11-15, 13:02
Medlem
TwoThousands avatar
Dom kommer med trams och det skadar trovrdigheten..

Mnga har hrt talats om den yttersta dagen och vet att dom har blivit fdd igen till livet p jorden!

Citat:
Det finns en kille i stadsdel inte lngt ifrn mig som pstr att han r en reakarnation av GUD, mrkligt nog klarar han inte av att utfra ngra underverk.

Vem r som oss? Vad sger han mer fr ngot?
Citera
2024-11-15, 13:05
Medlem
Citat:
Citat:
Mrkligt, jag fr minnen som fr mig att tro att jag levde p romartiden som ngon viktig person. Jag utfrde analsex p en mngd olika kvinnor, ven gifta sdana. Det r just drfr som jag misstnker att det skedde p romartiden och faktumet att jag hade vldigt ltt att lra mig tala spanska.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in