Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 20:03
Medlem
salty-sailors avatar
En hel gård vid syrengatan Var avspärrad när jag var där nyss, enligt en polis jag snackade med undersökte Dom ett föremål. Ca 5 polisbilar samt en svårt skåpbil. Nyligen har även kameror satss upp på fasaden på en av lägenhetslängorna. Någon some vet mer? Gissar på misstänkt bomb I ett trapphus.

Någon med hotbild some flyttat till området nyligen?
Citera
Igår, 20:12
Medlem
Väldigt lite aktivitet på poliserna just nu. Tror att det var bombgruppen som anlände i en av de stora bilarna.

Enligt polisen har dom ingen uppgift och inte heller en tid när avspärrningarna ska släppas.

Ingen nyhetskanal har vad jag sett skrivet ens ett ord om händelsen. Skumt
Citera
Igår, 20:15
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bt-11
Väldigt lite aktivitet på poliserna just nu. Tror att det var bombgruppen som anlände i en av de stora bilarna.

Enligt polisen har dom ingen uppgift och inte heller en tid när avspärrningarna ska släppas.

"Förhoppnigsvis inom en time" är vad jag fick höra, men det lät mest some ett standardsvar poliser blivit tränade att ge
Citera
Igår, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
"Förhoppnigsvis inom en time" är vad jag fick höra, men det lät mest some ett standardsvar poliser blivit tränade att ge
Nu plockar dom bort bitar av avspärrningarna så var nog ingen jättestor bomb iaf
Citera
Igår, 20:57
Medlem
Syrengatan 2C
Citera
Igår, 21:36
Medlem
https://www.gp.se/krim/bombskyddet-l...f-9233653b43f7

En påse alltså
Citera
Igår, 21:49
Medlem
Det är kanske inte en slump att en person från en annan tråd är skriven på den adressen?

(FB) Skottlossning inne på Kungsmässan - Kungsbacka (2024-10-06)
Citera
Igår, 21:53
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperelegant
Det är kanske inte en slump att en person från en annan tråd är skriven på den adressen?

(FB) Skottlossning inne på Kungsmässan - Kungsbacka (2024-10-06)
Du menar att "hen" skulle vara intresserad av plastpåsar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in