Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Igår, 22:44
Medlem
Japhys avatar
Kamala har nästintill på egen hand lyckats med konststycket att bränna 1 miljard dollar på att förlora presidentskapet, representanthuset och senaten. Detta till MAGA. Partiet är i upplösningstillstånd och medlemmarna skriker och skäller på varandra. Besvikelsen är enorm.

Vad kommer Kamala syssla med om 10 veckor när hon avslutar sin tjänst som vicepresident? Har hon någon framtid som politiker? Jag har svårt att se att hon skulle kunna locka några väljare med "loser" stämplat i pannan. Hon var ju redan innan sin utnämning en av de mer avskydda politikerna.

Att hon skulle kunna återgå till att arbeta som distriktsåklagare ser jag heller inte som möjligt. Dels måste hon bli vald och dels var hennes misslyckande massivt även där.

Hon är ju gift med en rik man, förvisso känd som kvinnomisshandlare, men mycket rik. Blir det möjligtvis bitter hemmafru av Kamala? Kommer vi se en skilsmässa inom kort, när Emhof tröttnat på tanten och bytt upp sig? Han har knappast något att vinna på att fortsätta relationen, nu när hon förlorat allt.

Blir det en tjänst på MSNBC? Är hon tillräckligt intelligent för att sitta med som politisk kommentator? Vill tittarna se hennes korkade uppsyn och höra hennes skärande, kacklande skratt?
Har Kamala någon framtid överhuvudtaget och vad betyder detta för kvinnors möjligheter att i framtiden bli presidentkandidat? Har Kamla sabbat allt?
Citera
Igår, 22:47
Medlem
"She belongs to the streets"... Eller 6x6 foot betongbunker för några livstid, samma alla hennes medlöpare.
Citera
Igår, 22:52
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Antagligen knulla till sig någon annan högt uppsatt position inom politiken .. är ju inte första gången för er som vet hennes horerier.
Citera
Igår, 22:55
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Antagligen knulla till sig någon annan högt uppsatt position inom politiken .. är ju inte första gången för er som vet hennes horerier.
Hon är ju gammal tant nu och jag tror det finns betydligt fräschare karriärluder att välja på.
Citera
Igår, 23:03
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Hon är ju gammal tant nu och jag tror det finns betydligt fräschare karriärluder att välja på.
Hon kan kanske försöka promota sitt fula styvbarn till en position.

Men hon är nog körd. En parentes i historien.

Däremot tror jag inte det är kört för en kvinnlig president, men det går nog inte att få folk att rösta på en kvinna, bara för att hon är kvinna, utan det måste finnas något mer.
Citera
Igår, 23:10
Medlem
maktspels avatar
Jag vet dock inte vad Kamalas ambitioner är. Det verkar som att hon älskar att synas men verkar aldrig ha någon verklig agenda. Ingen säger att hon gjort bra ifrån sig på någon viktig position, men ändå verkar hon alltid sträva högre.

Al Gore kommer avgå från Apples styrelse pga ålder. Kamala är bästis med Laurene Jobs. Hade Kamala haft sunt förnuft hade hon försökt ta det jobbet.
Citera
Igår, 23:11
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakelitTelefonen
"She belongs to the streets"... Eller 6x6 foot betongbunker för några livstid, samma alla hennes medlöpare.

Säg skreets som 21
Citera
Igår, 23:14
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy

Ja just det .. Tänkte inte på det .
Citera
Igår, 23:19
Medlem
"Blir det en tjänst på MSNBC? Är hon tillräckligt intelligent för att sitta med som politisk kommentator? Vill tittarna se hennes korkade uppsyn och höra hennes skärande, kacklande skratt?"
Haha hon hade passat in perfekt på denna kanal.
Citera
Igår, 23:25
Medlem
Dalulvens avatar
Hon kan bli röstskådespelare?

https://www.youtube.com/watch?v=P1xYKiIi0MA
Citera
Igår, 23:32
Medlem
lundaelevs avatar
Hon blir nog fortsatt senator om två år eller liknande. Annars får hon nog in i näringslivet och tjänar en tacka.
Citera
Igår, 23:42
Medlem
kalkryggars avatar
Det skulle inte förvåna mig om hon ges en chans att köra i nästa presidentval. För att ge henne en ordentlig chans.

Om Demokraterna vill vinna nästa val så skulle de ha en ultrakristen vit kvinna med jättettuttar som förespråkade husmodersidealet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in