• 1
  • 2
2024-11-17, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illunoa
Du kallar dig nyttig och hälsosam medan du sprutar i dig steroider och blandar piller som om det vore pyttipanna?

Kroppen din säger ifrån din dumme fan
När det gäller träning och mat så är jag i övre toppskiktet. Men ja du har rätt, det har blivit mycket droger det sista året här i berlin. Måste sluta helgknarka.

Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
CS igår och benzo idag, du har absolut INTE blandat. Herregud...

Och du nojar över att sluta andas dagligen = extrem ångest = uppenbart att du fick en panikångestattack ikväll får att du stoppat i dig tabletter.

Ge fan inte skiten och behandla din panikångest istället.
Jo jag måste till läkaren och säga att jag är rädd för att andas. Jag skiter i om jag slutar andas i sömnen och inte känner nåt, men jag är jätterädd att sluta andas när jag är vaken. Det har precis sä det kändes igår. Tror du det var en panikattack? Jag kände ju hur tungr det var o andas. Det var ju inte psykiskt. Hela jag skakade efteråt och var svettig

Citat:
Ursprungligen postat av Bushido-95
Ja det här är något annat, Det krävs väldigt mycket för att hjärnan ska vara så påverkad för att den ska sluta skicka signaler till lungorna att andas (typ större mängd starkare opiater/opioder + två kartor benzo)
själv så blandar jag alltid tjack med lite benzo. Diazepam eller klonazepam är favoriter för sin muskelavslappnande effekt.
Du ska kanske inte använda dessa droger alls, Eller så var det något i tabletterna som inte ska vara där...
Det var bromonordiazepam. Tror du.det kan ha gjort det? Jag tog 10mg. Först tog jag 5mg men jag kände inte jävla skit. Efter en timme tog jag 5mg till och typ 10 min efter började det som jag skrev i ts

Citat:
Ursprungligen postat av Ricktactoe
Låter inte som om det vore någon större förlust för världen. Dra ett par linor till så blir det nog bättre
Dra åt helvete idiot

Citat:
Ursprungligen postat av Introkonvex
Ursäkta, men du fortsätter använda extremt neurotoxisk RC och skriver återigen i drogakuten att du är rädd att dö. Du har också i förra tråden skrivit om symptom som tyder på psykotiska perioder blandat med panikattacker.

Sluta använda RC, om du verkligen är i behov av stims så prata med din läkare och få ett recept. Om inte så köp vanligt tjack.. det är ju uppenbart att det du gör nu inte är hållbart.

Har du funderat på bc eller psyk? Alla behöver hjälp ibland, våga ta de steget för din egen skull och för din familj.
Du har så rätt.. tack för dina ord. Jag måste sluta. Jag äcklas av droger i 5 veckor efter sista intag. Men sen är det som en naturlraft som sköljer över mig och jag bara måste ha nåt. Fan!

Citat:
Ursprungligen postat av thecatfister
Dagens knarkare är fanimig dumma i huvudet. På min tid tog vi hur mycket tjack som helst i 2-3 dagar sen en näve benso på det o en redig holk sen sov man som en prins i 12h.

Dagens ungdomar nojjar alltså på kombination benso o cns??? Vad fan har hänt alltså.
Benso har använts för att landa på tjack i tusentals år (skämt åsido, men sålänge amfetamin o valium existerat iallafall) o man slutar fanimig inte andas på benso!!!! Inte ens på sjuka överdoser!!

Skärpning för i hela jävla helvete. Tack för mig.
Jag hoppas du har rätt..Det måste ha varit en panikattack. Första gången jag kände som jag slutade andas läste jag om bromonordiazepam , som jag tog igår, det var en person som sa sig ha dåliga erfarenheter och att den var farlig, precis då började jag få svårt att andas. Andra gången exakt samma sak. Så det kan ha varit panikattacker. Men just då kändes det ej så...har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.
Citera
2024-11-17, 19:02
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nederlanderna2020

Jo jag måste till läkaren och säga att jag är rädd för att andas. Jag skiter i om jag slutar andas i sömnen och inte känner nåt, men jag är jätterädd att sluta andas när jag är vaken. Det har precis sä det kändes igår. Tror du det var en panikattack? Jag kände ju hur tungr det var o andas. Det var ju inte psykiskt. Hela jag skakade efteråt och var svettig.

Ja du säger ju själv att du är rädd för att sluta andas varje dag vilket är inte normalt så det är uppenbart att det är ångest du lider av.
JA man kan få andningssvårigheter i en panikångestattack.
Och nej man slutar inte andas av två femmor benzo. Det är inte ens mycket för nybörjare.
Citera
2024-11-17, 21:39
Medlem
För att bryta ditt beroende måste du antingen kapa drogerna eller söka hjälp...

Oavsett vad du tror så är det inte svårt att få ett hjärtstopp under ett tjackrus och då är det förmodligen godnatt... Ditt hjärta kommer att säga ifrån förr eller senare , är du dock stark kanske hjärtat orkar mer än andra men du kanske får ett krampanfall och kolar på det sättet...

Det är nog dags att välja vad du ska göra med ditt liv...
Citera
2024-12-25, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
För att bryta ditt beroende måste du antingen kapa drogerna eller söka hjälp...

Oavsett vad du tror så är det inte svårt att få ett hjärtstopp under ett tjackrus och då är det förmodligen godnatt... Ditt hjärta kommer att säga ifrån förr eller senare , är du dock stark kanske hjärtat orkar mer än andra men du kanske får ett krampanfall och kolar på det sättet...

Det är nog dags att välja vad du ska göra med ditt liv...
Har aldrig hört talas om ett hjärtstopp pga tjack, det är inte normalt! Visst har du problem med hjärtat sedan tidigare kanske det kan hända men mycket ovanligt skulle jag vilja påstå!! Mvh
Citera
2024-12-25, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xposted
Har aldrig hört talas om ett hjärtstopp pga tjack, det är inte normalt! Visst har du problem med hjärtat sedan tidigare kanske det kan hända men mycket ovanligt skulle jag vilja påstå!! Mvh

Inte i 20 30 årsåldern nej, fortsätt lite till så ska du se... Hjärtstopp är inte en vanlig orsak nej det sa jag vän aldrig eller?
Citera
2024-12-25, 12:48
Medlem
Citat:
Jo det är normalt. Du kan få hjärtstopp av tjack. Jag har känt tjackpundare som varit farligt nära att dö. Jag har aldrig varit nära. Dessutom slutade jag med skiten på 70-talet.
Citera
2024-12-25, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Jo det är normalt. Du kan få hjärtstopp av tjack. Jag har känt tjackpundare som varit farligt nära att dö. Jag har aldrig varit nära. Dessutom slutade jag med skiten på 70-talet.

Tjack fungerar bäst när man är ung
Citera
2025-01-01, 09:18
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Tjack fungerar bäst när man är ung

Ja verkligen. Allting fungerade bättre när man var ung.
Därför gjorde jag ju rätt som pundade i yngre dar. Såklart i äldre dar med, men absolut inte samma effekt
Citera
2025-01-18, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson

Ja det kan hända men då pratar vi om sådana personer som har tagit ofta dagligen i väldigt många år.
Däremot om man har problem med pumpen sedan tidigare är väldigt mycket vanligare, 80% av mina barndomsvänner har missbruksproblem så jag har sett många kila vidare men inte många pga savitt. Kanske kan lägga till att jag själv är strax över 50, så jag har varit med ett tag själv.
Men hade varit kul att se någon statistik på detta.
Mvh
Citera
2025-01-18, 23:43
Medlem
Citat:
Ja det kan hända men då pratar vi om sådana personer som har tagit ofta dagligen i väldigt många år.
Däremot om man har problem med pumpen sedan tidigare är väldigt mycket vanligare, 80% av mina barndomsvänner har missbruksproblem så jag har sett många kila vidare men inte många pga savitt. Kanske kan lägga till att jag själv är strax över 50, så jag har varit med ett tag själv.
Mvh
Det har varit jobbigt att se kompisar/eller hört dö/dött. Jag saknar dom idag. Om allt bara hade varit annorlunda. Ha det gott!
Citera
2025-01-23, 18:06
Medlem
Citat:
Mvh
min yngste son avled för 2 år sedan 25 år gammal, han hade missbruksproblem av typen tog amfetamin/ benzo några dagar varje månad när han fick pengar, sedan ren resten av månaden, han hade tagit amfetamin 2-3 dagar denna gg, jag hittade honom avliden i sin bostad, vill minnas rättsläkar intyget talade om 2,0 ug i blodet av amfetamin, hjärtat hade fått problem med att syresätta hjärnan var vad som sas, förövrigt var han fullt frisk o vältränad,,
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in