Citat:
När det gäller träning och mat så är jag i övre toppskiktet. Men ja du har rätt, det har blivit mycket droger det sista året här i berlin. Måste sluta helgknarka.
Citat:
Jo jag måste till läkaren och säga att jag är rädd för att andas. Jag skiter i om jag slutar andas i sömnen och inte känner nåt, men jag är jätterädd att sluta andas när jag är vaken. Det har precis sä det kändes igår. Tror du det var en panikattack? Jag kände ju hur tungr det var o andas. Det var ju inte psykiskt. Hela jag skakade efteråt och var svettigCS igår och benzo idag, du har absolut INTE blandat. Herregud...
Och du nojar över att sluta andas dagligen = extrem ångest = uppenbart att du fick en panikångestattack ikväll får att du stoppat i dig tabletter.
Ge fan inte skiten och behandla din panikångest istället.
Och du nojar över att sluta andas dagligen = extrem ångest = uppenbart att du fick en panikångestattack ikväll får att du stoppat i dig tabletter.
Ge fan inte skiten och behandla din panikångest istället.
Citat:
Det var bromonordiazepam. Tror du.det kan ha gjort det? Jag tog 10mg. Först tog jag 5mg men jag kände inte jävla skit. Efter en timme tog jag 5mg till och typ 10 min efter började det som jag skrev i tsJa det här är något annat, Det krävs väldigt mycket för att hjärnan ska vara så påverkad för att den ska sluta skicka signaler till lungorna att andas (typ större mängd starkare opiater/opioder + två kartor benzo)
själv så blandar jag alltid tjack med lite benzo. Diazepam eller klonazepam är favoriter för sin muskelavslappnande effekt.
Du ska kanske inte använda dessa droger alls, Eller så var det något i tabletterna som inte ska vara där...
själv så blandar jag alltid tjack med lite benzo. Diazepam eller klonazepam är favoriter för sin muskelavslappnande effekt.
Du ska kanske inte använda dessa droger alls, Eller så var det något i tabletterna som inte ska vara där...
Citat:
Dra åt helvete idiot
Citat:
Du har så rätt.. tack för dina ord. Jag måste sluta. Jag äcklas av droger i 5 veckor efter sista intag. Men sen är det som en naturlraft som sköljer över mig och jag bara måste ha nåt. Fan!Ursäkta, men du fortsätter använda extremt neurotoxisk RC och skriver återigen i drogakuten att du är rädd att dö. Du har också i förra tråden skrivit om symptom som tyder på psykotiska perioder blandat med panikattacker.
Sluta använda RC, om du verkligen är i behov av stims så prata med din läkare och få ett recept. Om inte så köp vanligt tjack.. det är ju uppenbart att det du gör nu inte är hållbart.
Har du funderat på bc eller psyk? Alla behöver hjälp ibland, våga ta de steget för din egen skull och för din familj.
Sluta använda RC, om du verkligen är i behov av stims så prata med din läkare och få ett recept. Om inte så köp vanligt tjack.. det är ju uppenbart att det du gör nu inte är hållbart.
Har du funderat på bc eller psyk? Alla behöver hjälp ibland, våga ta de steget för din egen skull och för din familj.
Citat:
Jag hoppas du har rätt..Det måste ha varit en panikattack. Första gången jag kände som jag slutade andas läste jag om bromonordiazepam , som jag tog igår, det var en person som sa sig ha dåliga erfarenheter och att den var farlig, precis då började jag få svårt att andas. Andra gången exakt samma sak. Så det kan ha varit panikattacker. Men just då kändes det ej så...har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.
Dagens knarkare är fanimig dumma i huvudet. På min tid tog vi hur mycket tjack som helst i 2-3 dagar sen en näve benso på det o en redig holk sen sov man som en prins i 12h.
Dagens ungdomar nojjar alltså på kombination benso o cns??? Vad fan har hänt alltså.
Benso har använts för att landa på tjack i tusentals år (skämt åsido, men sålänge amfetamin o valium existerat iallafall) o man slutar fanimig inte andas på benso!!!! Inte ens på sjuka överdoser!!
Skärpning för i hela jävla helvete. Tack för mig.
Dagens ungdomar nojjar alltså på kombination benso o cns??? Vad fan har hänt alltså.
Benso har använts för att landa på tjack i tusentals år (skämt åsido, men sålänge amfetamin o valium existerat iallafall) o man slutar fanimig inte andas på benso!!!! Inte ens på sjuka överdoser!!
Skärpning för i hela jävla helvete. Tack för mig.