Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 06:31
Medlem
For increased strength, endurance, and muscular growth, Testost Cyp Inj 200mg ml is a reliable option. This product is highly recommended for athletes and fitness enthusiasts because to its impressive 4.8-star rating and positive customer reviews. A key component of efficient performance improvement, it increases protein synthesis and speeds up recuperation.

Anabolic roids guarantees that you will receive authentic, pharmaceutical-grade goods, and we provide free delivery on purchases over $199 in addition to a 10% discount. When injected intramuscularly, it supports general vitality and produces consistent outcomes.

Discover the benefits of Testosterone Cypionate 250mg and become one of the many happy customers who have achieved their fitness objectives. You may shop with confidence at Anabolicroids, your go-to source for high-quality performance boosters.
Citera
Idag, 06:48
Medlem
trottwells avatar
VARNING!

Jag fr virusvarning p lnkarna.
Citera
Idag, 10:37
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
VARNING!

Jag fr virusvarning p lnkarna.

r du s dum att du klickar p lnkar frn en kinesisk spambot som frsker krnga illegala substanser p FB s fr du skylla dig sjlv.
Citera
Idag, 10:42
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
r du s dum att du klickar p lnkar frn en kinesisk spambot som frsker krnga illegala substanser p FB s fr du skylla dig sjlv.

Vem r riktigt dum i huvudet?

r du s dum i huvudet att du inte frstr att jag inte har klickat p lnken, jag skriver VIRUSVARNING p alla spaminlgg fr att jvlas?
Nr du blir vuxen kommer du att frst att det r s man gr.
Senast redigerad av trottwell Idag kl. 10:46.
Citera
Idag, 10:48
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vem r riktigt dum i huvudet?

r du s dum i huvudet att du inte frstr att jag inte har klickat p lnken, jag skriver VIRUSVARNING p alla spaminlgg fr att jvlas?
Nr du blir vuxen kommer du att frst att det r s man gr.

Nr du blir lite mer rutinerad p FB s frstr du att man anmler trdar och ignorerar dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in