Citat:
Ursprungligen postat av
3lephant
D*n*el har sabbat för sig själv väldigt bra. Sjukt att olika människor kan tycka synd om och försvara hans beteende. Bedra sin fru x flera med olika personer sedan ha mage att ljuga om det. Dessutom på arbetstid på arbetsplatsen som förtroendevald, med fler än en person. Inger inget vidare förtroende i min bok i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
TapetklistrarN
En rad nystartade konton. Samma ton och tempo.
Jag tror det är samma obstinata skvallerkärring som driver de flesta
Denne D*nie* som vad jag förstår är ”personalärendet”, av sjukvårdspartiets hemsida att döma har han åtminstone också varit högt uppsatt politiker? Innan han fick sparken för kvinnoaffärer på kontoret dvs
Vad vet vi mer där? Hur många kvinnor var inblandade och hur lyckades han med detta? Den obstinata skvallerkärringen här inne kan väl balansera situationen en aning.
Ha ha ha jävlar. Den ironin.
Roligt att ha 13 inlägg (inklusive detta) under 4 år och skynda sig in för att skvallra om någon helt okänd regionpolitiker och sätta sig på en högre häst än övriga i tråden
Kanske dags att starta en egen tråd om denna D*nie*? Då får du/ni båda se om den får finnas kvar och om Esmilee tycker det skvallrandet är lika förfärligt