Citat:
Ursprungligen postat av
BENSINO
Har ingen egen familj tack gode gud för det för att skulle jag ha haft med en svensk tjej så skulle jag tagit livet på mig för länge sedan
Jag är rätt så ung 36 och i bra form
Ska forska lite mer om detta
Vad kostnaderna är väldigt svår bestämma och berätta. Du måste ju berätta om förutsättningarna eller hur.
Det beror lite grann på vilket boende du vill ha naturligtvis. Jag kan bara ta ett exempel på en vanlig liten lägenhet på ett rum och kök 25 kvadrat med soffa säng något bord en TV.
Detta kanske du kan få loss för 3000 till 3500 svenska. Maten beror lite grann på hur du kommer att göra. Många utlänningar går ut och äter många lagar sin egen mat.
Du kan klara dig på maten för 2000 spänn varje månad. Samtidigt kan du äta för 4000 också.
Vi måste tänka lite grann på situationen för att det beror ju på att du gillar att laga mat eller inte. Taxi och transport 10 gånger mindre än i Sverige. Ungefär ett paket cigaretter kostar ungefär 30 spänn.
En vanlig hyfsad öl kan du få för mellan 15 och 20 svenska.
Hur mycket du vill leva och vad du vill göra på din fritid naturligtvis. Ska du ut och resa och leva djävul så kommer det naturligtvis att kosta .
Jag har en ganska stor familj betalar för pojkens skola har hemhjälp betalar El ström och mat. Jag lägger ungefär 13.000 svenska varje månad. Det innebär att min sambo jobbar inte utan Hon är hemma och tar hand om barnen hjälper till hemhjälpen åker och handlar med mera.
Man kan ta ett exempel på att du kan klara dig på 5000 eventuellt 6000 svenska på en månad om du kör vanliga rutiner.
Om du ska köra andra aktiviteter så måste du nog lägga till ett par 1000.